Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Jag lånar din knapp och önskar er alal lycka till som ska ha era små här i dagarna! Min lilla kille kom i förrgår, och det är skönt att det är över nu kan jag säga!

Grattis nevin!

Kl

Hur går det för era små magar, växer de?

//julia - som följer tråden med stort intresse =)

Såhär ser min ut i alla fall. V 23+1!

(och ja - sängen är bäddad och ja - det är ett jätteberg med rena kläder som ligger på den.... :angel:)

*knapplån*

v.34

Kommer bebben inom uträknad tid så är det nu bara 5½ vecka kvar. Sanslöst vad foooort det går. Längtar massor och förberedelserna är i full gång här hemma. :D:love:

Ska fö till BM idag och i nästa vecka börjar föräldrakursen. :)

*knapplån*

Hej hopp här är en till blivande jättekropp!:rofl:

Ansluter mig till skaran havande kvinnor, för att diskutera magen mm.
Är själv i v 14+4 och beräknad till 4 Mars, har en grabb på 2½ innan.:love:
Bor utanför Örebro i hålan Hallsberg med mina hästar, och jobbar på SJ och åker tåg!

Jaha det var lite om mig, uppdaterar snart med en tjockismagbild kanske:banana:

Gud vad fin mage du har! :love:
Här händer det ingenting på min känns det som. Gått in i v 18 men är fortfarande plattmagad. :p

Kl

Fina magar, roligt med bilder igen! :)

Aningsfull: magen kommer säkert snart, och antagligen syns det lite även om du inte tycker det. Lägg in en bild så får jag se =)

//julia

Hihi tack! Du är min nya idol! Idag hände det för första gången att en vilt främmande människa (kassörskan på Body shop) frågade mej när jag skulle föda! Så då måste jag se gravid ut!

Ge det lite tid, hur långt är du gången nu?

Här kommer bildbeviset på min tämligen obefintliga mage. :D Fast jämför man med första bilden från v 9 (om jag minns rätt) så ser man faktiskt skillnad. :)

V. 18
image-upload-59-777892.jpe

V. 9?
SNV32660.jpg

*kl*
Japp, det blev bäbis!!! Arvid föddes på onsdag kväll (vilket betyder att jag hade värkar i 33 timmar, men sånt är glömt nu :D) och är ett helt underbart underverk!

Och ang. diskussionen om stora-små magar och stora-små bäbisar, så kan ni ju backa en sida och se min rätt så moderata mage övergången en vecka och sen betänka att Arvid vägde 3920 gram och var 53,5 cm lång... Så reaktionerna från vänner och bekanta har mest varit "hur gick det till med en så stor kille i en så liten tjej?!"

Ha det bra alla ni som väntar och grattis till alla er som fått!

/Camilla

Ändå ligger mitt SF mått mellan normal och den undre linjen ;) Får se var jag hamnar på torsdag, har inget måttband hemma!

Det är verkligen allting framåt, ingenting åt sidorna!

Ah, du har också en sambo som tar såna bilder.... Jag har några bilder där det gör OOOONT, och där sambon inte riktigt har fattat HUR onte det gör och att han istället för att fota kan pallra sig till sängen och få sig en känga :devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 583
Senast: MML
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
28
· Visningar
1 888
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 035
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 223
Senast: Jahopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar