Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

här kommer bild på min övertidsmage....

v 40+6

th_P4100008.jpg

*KL*

Vilka fina magar alla har! :love:

Här kommer första magbilden från vecka 22.

di3_1207871097.jpg

Vilken dag jag hade igår! :crazy:

Vi var till Ikea igårkväll och storshoppade, fy vad jag kände mig risig. Först gav ländryggen upp, hade sammandragningar i princip hela dagen/kvällen så fort jag rörde på mig, och ett grymt tryck ner i bäckenet, gjorde ooont! Och på Ikea blev jag dessutom illamående men inte så jag behövde kräkas. Fick sätta mig och vila på varje avdelning typ.
Inte gick det att sova bort heller, ryggen (länden) är helpaj och jag har fortfarande sammandragningar så fort jag rör på mig.. Bäckenet känns inte så mycket nu dock och jag har inget illamående heller.

Har hinkat i mig 1½ liter vatten i en sån där sportflaska i natt men har inte behövt springa upp på toa mer än 2 gånger konstigt nog. :D I vanliga fall brukar jag behöva gå upp 2-3 gånger/natt.

Ville bara klaga av mig lite... ;)

Emil föddes i v. 38+0, dvs imorgon för din del. :D Hoppas att du osså slipper gå över & slipper dom där sista tunga,jobbiga veckorna. Har du fått veta ännu om du kan föda vanligt eller om det blir snitt? Läste nått tidigare om att dom skulle kolla så hon inte var för stor...

Häromdagen kände jag min bebbes lilla bostad för första gången, åh vilken härlig känsla det är. :love: Magen riktigt putade ut långt därnere. :D

Emil föddes i v. 38+0, dvs imorgon för din del. :D Hoppas att du osså slipper gå över & slipper dom där sista tunga,jobbiga veckorna. Har du fått veta ännu om du kan föda vanligt eller om det blir snitt? Läste nått tidigare om att dom skulle kolla så hon inte var för stor...

Häromdagen kände jag min bebbes lilla bostad för första gången, åh vilken härlig känsla det är. :love: Magen riktigt putade ut långt därnere. :D

Åh, vad härligt att du fått känna redan! :love: Vilken vecka är du i nu?

Jo, kommer att föda vanligt som det ser ut nu :banana:
Vi var på viktuppskattning i måndags och hon vägde då 3100g. Överläkaren trodde inte hon skulle bli så myclet större och inte närmare 4 kg, men de ska göra en till viktuppskattning i v.40, om hon inte kommit innan dess.;)

Vad härligt att du ant kommer att kunna föda som vanligt. :)

Jag är i v.15 nu tror jag... :o Har inte alls lika bra koll denna gången som första. Då visste man ju tom hur många dgr man gått & hur många dgr det var kvar. Nu vet jag knappt vilken vecka jag är i ens... :rofl:

Om 1 månad ungefär är det dax för UL. :bump:

Vad härligt att du ant kommer att kunna föda som vanligt. :)

Jag är i v.15 nu tror jag... :o Har inte alls lika bra koll denna gången som första. Då visste man ju tom hur många dgr man gått & hur många dgr det var kvar. Nu vet jag knappt vilken vecka jag är i ens... :rofl:

Om 1 månad ungefär är det dax för UL. :bump:

Ja, helt underbart, hoppas det blir så med!
Haha :D Ja, då får du veta mer exat hur långt gången du är :love:

Oj vad din bebismage syns redan! På mig syns i princip ingenting än, jag kan ha alla jeans osv. Bara en liten "tjejmage" som inte går att dra in så att säga. Min BM tyckte ju det kändes som v 11-12 för två veckor sedan. Längtar verkligen till ultraljudet där jag får se att det verkligen finns nåt därinne! :love:

ja, visst gör den :D

har ju kvar en ful hängmage sen förra grav men den sitter längre ner på magen, men tror den påverkar storleken på magen ändå.

men en bebiskula är det :love:

Nu har jag tittat på alla andras bilder här i tråden under lååååång tid så nu ska jag väl våga visa min premiärmage..

Är i v.18 (17+3)

php7wviqg.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 146
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 293
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17