Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Kjempefin är du! Min egen mage är inget att fota än, bara en liten blubb som hänger ut över byxkanten än så länge. :D

Kjempefin är du! Min egen mage är inget att fota än, bara en liten blubb som hänger ut över byxkanten än så länge. :D

Tack! Din kommer snart ska du se. Och säkert med ett rejält hopp.. För några veckor sedan hade jag oxå bara lite extra "pös" men nu har den allt ploppat ut!=) Och när jag ligger ner så är det en bula som står ut.. Underbart!

-KL-

Går in i v.39 nu. Bebis är som jag tidigare tjatat om i veckan, VÄLDIGT välkommen ut nu :p Längtar!! :love:
Tycker magen har sjunkit mer sedan förra veckan också, eller?

Dagens bild:
phpkbroby.jpg

En vecka sedan:
phpyzwnqq.jpg

Jag tänkte "vad sjutton dillar ni om, den har ju INTE sjunkit", innan jag såg att det var den första bilden som var den senaste :o

*kl*

en ny bild på min mage, togs idag i vecka 16+0 :laugh:

19929115.jpg

vad skulle ni säga om den nu, av det ni ser-sitter den högt eller lågt?

Rätt mycket på mitten, men mer hög än låg

*ett väldigt pk svar jag vet;)*

Jag har för mig att myten säger låg mage=pojke, hög mage =flicka.

det har jag också för mig!

tycker inte min mage alls ser ut som i min förra grav, därav frågan :p

Min mage är väldigt låg. Men mormors första två grav var magarna också väldigt låga, däremot fick hon två flickor. Hennes tredje grav var magen väldigt hög och då kom det ut en pojke

då stämmer i alla fall inte den teorin för sist hade jag en låg mage och ut kom en pojke!

med tim i magen vecka 36+2...
19957028.jpg

Här kommer bilder på min mage.

Är i v. 23 (22+3). Har fått höra av alla att min mage är låg och att det är en typisk pojkmage.

19959722.jpg

19959723.jpg

Ingenting stämmer väl när de gäller bebisar? Redan då ska de vara envisa ;)

kollar på mina magbilder och kan inte avgöra om magen är hög eller låg.

nej, dom ska ju jävlas redan från start ;)

får se vad som händer, magen är ju mycker högre nu än sist, men likaväl kan det bo en pojke där inne ändå.

hur som helst är båda könen välkomna, men lite roligt att spekulera är det :D

Jo våra magar var lika tycker jag allt.
Mina 4 hörn har jag inte sett förns sambon tog kort första gången idag :p

Tog kort bakifrån också, förvånad över att jag inte såg fet ut (har gått upp ca 7 kg än så länge :eek:). Syns ingenting bakifrån.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 146
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 292
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar