Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

wow. den står ju rakt ut.... häftigt

För mig hade den gärna fått "hänga" lite mer, kan inte sitta ordentligt utan att få andnöd, och bebisen är ju näst intill fixerad (då ska ju magen sjunka ner sägs det)

Det häftigaste är att man rakt framifrån fortfarande kan ana konturerna av min (tidigare) vältränade mage, den går tydligt innåt under revbenen (även om det nu inte finns någon plats där), strax över höfterna och utmed hela sidorna... Man kan iofs ana små inåtbuktningar under revbenen även på sidbilderna, men inte alls lika tydligt. HELT annorlunda mot förra gången jag var gravid (då såg jag mer ut som en uppsvälld padda på bristningsgränsen... :D

:love: Vilken vacker mage, och vad jag saknar min.....Varför har inte min mens kommit tillbaka än för :angel:

Jag saknade också min mage men idag hittade jag lösningen! :idea:

Man känner sig faktiskt lite gravid, jag fick samma rörelsemönster som jag hade när hon låg i magen. Helt plötsligt var det låååångt till marken när man skulle knyta skorna igen. Vissa skillnader var det dock...

Nackdelar:
Väger mer än när hon var i magen
Låter betydligt mer ibland.

Fördelar:
Sparkar inte i revbenen
Man kan lägga ner henne när man vill känna sig smal och smidig
Man kan titta, känna, lukta...:love:

;)

Nu var det ett tag sedan jag visade en bild, så här kommer det en.

V 27

19699873.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 146
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 293
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17