Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Hej på er!

Shit vad tiden går snabbt, v36 nu! :love::bump::banana:

phptbe7xz.jpg

Din lilla magen börjar växa till sig! Jättefin!

Mitt sf mått idag var 25 cm (v26)

Nu jädrar har den vuxit utåt. Du måste ju vara hur lång som helst (för det är ju inte jag som är kort :angel:) för jag var verkligen smällfet när jag hade de SF måttet.

Var har du gjort av allt annat i din kropp? Lär ju bara vara bebis där inne!

Jo, tycker den har blivit lite större.... Men fick höra igår att jag ser ju bara lite små mullig ut utav en av surkärringarna i stallet... :rofl:

Jag är ju "bara" 177 cm lång, så det är ju inte gigantiskt heller... och jag känner mig ungefär lika smidig som innan graviditeten, bara konstant kissnödig och öm i revbenen...

ja det borde väl vara dags för dej snart, känns som om du vart gravid i hundra år!! när har du bf egentligen?

Hihi, jo, det är så det känns med, vill få ut bebis nu! :love::p
Har BF 3 maj så det är 4 veckor kvar.. Spännade att se om det blir då eller tidigare/senare. Innan rutin-UL var BF 23 april..

Jaha :D då har du ju ett par veckor kvar. Och jag lovar dej att de veckorna kommer vara de långsammaste i ditt liv, och om du går över tiden kommer varje minut kännas som ett år. Sen när du väl pluppat ut sötnosen så kommer du inte ha tid att skita ens :D

Haha, jo det säger alla, att den sista tiden här innan nu kommer gå så enoooormt långsamt! Vill ju ha ut bebben nuuuu! :D Eller ja, om 2 veckor skulle väl vara perfekt :D

Ha precis så säger jag med om 2 veckor vore alles lagom och vi har ju bf nästan samtidigt. Fast just nu får den gärna komma när som helst, den lille har spakat på mina revben så att jag är helt handikappad :mad: Kan inte lyfta nått alls nästan, men men.

Min brukar också vara och känna på revbenen emellanåt men hon slutar och flyttar sig när jag trycker lite med tummen precis under.
Känns verkligen som att man varit gravid i eeeviiigheeeter :D

Här kommer (förhoppningsvis) bild på min kula i v. 25+5.
Inget SF-mått än, ska träffa min barnmorska på onsdag för första mätningen :bump:

phpzgxje0.jpg

Åh, snart är det ju dags !

Men vart har du gömt bäbisen? ;)

jag vet inte..... men den känns.... fast nu när jag tänker efter har revbenen fått vara ifred de senaste dagarna.... dock knölar den en massa.... ;)

Ha! Jo det är så lagom skönt när revbenen är på väg ut medan resterande delar av magen knölar som tusan. Helst samtidigt! :smirk:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 148
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 293
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar