Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Åh, vad mysigt att magen börjar synas nu! :love:
Andra gången blir ju magen större samt syns tidigare har jag hört :-)

Uppdatering av magen nu i v 37

th_P3190020.jpg

th_P3190028.jpg

SF mått: 32,5

//Bollen :bump:

Här sitter jag och är avis på din till synes så lilla och smidiga mage! Vad skönt det måste vara!:)

Jo tack det är väldigt bekvämt.... fast jag kom på mig själv att stöna idag när jag fixade höpåsarna till hästarna... :rofl:

Jag tycker ju att din mage är jättemysig för den putar så härligt utåt.. hm... gräset är grönare...... :angel:

Men det blir såklart tungt ändå. Uj, jag skulle stånka och ha mig som bara den om jag hade haft häst nu.. :angel:

Hihi, ja, min mage har nog inte någon annanstans att ta vägen nu än utåt då jag är så kort :-D Hoppas den inte blir så mycket större för det börjar bli tungt nu ;-)

Det gick inget bra alls... Försöker en gång till, annars får gubben ta över när han kommer hem....

Du måste lägga ut bilden på nätet. Verkar som du direkt länkar från din dator. Då funkar det inte.
Lägg ut bilderna på tex www.pixbox.se och länka sen därifrån;)

Tack för hjälpen tjejer! Nu kan ni nog se bilden...
*totalt okunnig på datorer*

Och vilket stolt leende! :)

Nu måste jag försöka få tummen ur och få in en bild jag med, det skiljer ju bara en dag mellan oss, kul att jämföra :bump:

Och ta bort mitt ledljus när jag är uppe på natten & kissar ;)
Är du helt galen?? :rofl:
Den slingan får sitta upp tills nästa jul. :p
En väldigt smidig grej att ha tänd, lagom ljus.

Jag har iofs julstjärnor kvar i fönstret, jag behagades inte köpa gula påskblommer så dom fick allt vara kvar, så jag är inte så bra jag heller. Det posetiva är väl dock att dom inte lyser ;)

Ja! Det stämmer! Nu börjar magen bli lite ivägen när man ska göra vissa saker.
Du råkar inte bo i Skåne? Det hade varit lite väl mycket sammanträffande....

Nej.. hehe.. jag bor ca 30 mil från skåne ;)
Ja, jag har upptäckt att det börjar bli långt till golvet när man ska plocka upp nåt! Dessutom fastnade jag på jobbet för jag skulle fram och trodde jag var lite smalare än vad jag var... :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 150
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 293
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar