Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Haha jag trodde du lagt ut en bild och tänkte att det var väl liiite tidigt :D

Nä jag saknar VERKLIGEN inte min mage heller, jag är supernöjd med att ha innehållet ute så att säga. Det var absolut värt det och jag kommer göra det igen, men gravidstadiet var verkligen inget för mej. Jag hade inte gjort det om det inte kommit något så underbart ut av det.

Jag känner ungefär som dig angående graviditeten. ;)

Tror jag la ut första bilden då jag var i v.15 sist, ska bli roligt att jämföra sedan. Fast jag vet att magen är mkt större nu, men det beror nog mer på att jag väger nästan 8 kg mer nu än när jag blev gravid sist + att magen inte hunnit dra ihop sig ordentligt.

Är i v 38 nu.
Tycker alla har större mage än mig.
Syns knappt alls, annat än utan kläder då såklart.
Har bild men den är i kameran som är hemma.
Vilket jag inte är nu;)
Kan lägga in den senare.

Vi m¨åste ha en väldigt liten bebbe:D

Ja jag la nog ut i v 14 första gången haha jag tyckte verkligen det syntes då.... I v 20 tyckte jag det var otroligt uppenbart men såg nog mest ut som om jag ätit för mycket till middag. Nästa gång jag blir gravid ska jag inte börja klaga förrän i v 35 typ.

Förresten läste jag i nån gravidbok att vid första grav tar det 15 veckor innan något syns, vid andra grav tar det 5 minuter efter man har plussat haha. *äntligen släppa ut magen* :D

vecka 28

pict0086_1205251012.jpg

pict0019_1205250906.jpg

pict0024_1205250957.jpg

Här kommer en ny bild på min mage, nu v.34. Inte många veckor kvar nu! :love:
Det börjar bli rätt tungt nu och magen är i vägen, att raka benen etc är ett helt företag numera :D

phpzncn24.jpg

Det börjar bli rätt tungt nu och magen är i vägen, att raka benen etc är ett helt företag numera :D

Jag skulle raka bikinilinjen runt v.32 typ.
Att se ngt var ju hopplöst så jag fick känna mig fram. Det kändes lent och fint där det skulle så mer svettig än ren gjorde jag mig klar och gick ut. Två dagar senare skulle jag kolla mina bristningar och fick syn på hår lite här och var. Min sambo hade inget velat säga för att jag inte skulle drabbas av ytterligare ett psykbryt för att jag var så tjock och tung och allt var skit. Vilket då självklart fick mig att bryta ihop såklart. Jag hade vart och gjort en gynundersökning och trodde att jag såg "ok" ut därnere..

Raka benen gav jag upp i samband med det. Fy farao vilket h-vete..
Med ens saknar jag inte min mage..

:angel:

(kuriosa: Min mage i v. 32 )

Är det där verkligen v 28?? Hur många bebisar är där?

jaa vecka 29 imorgon! nej men korten är inte 100% rättvisa tycker jag då magen ser lite större ut på bilderna än i verkligheten :angel: men för övrigt är det bara en bebis därinne!

Hihi, vad gullig sambo :D

Området mellan magen och benen blir det väl lite sisådär med nu här med.. Antar att min sambo är lika snäll som din och inte säger något om det ;-)

jaa vecka 29 imorgon! nej men korten är inte 100% rättvisa tycker jag då magen ser lite större ut på bilderna än i verkligheten :angel: men för övrigt är det bara en bebis därinne!

Men så tycker jag med! Magen ser mycket större ut på bild än vad den gör/känns i verkligheten.. Sa det till sambon när han kom hem från jobbet och han såg bilden med. Fast han tyckte ju förstås att det stämde ganska bra överens med verkligheten :D:p

Jag har kommit på lösningen med benen..... Hårborttagningscream!!!!

Guld värt... Bara att smeta på sitta stilla bakåtlutat.... pling! in i duschen.....Här ska inte vara någon hårig förlossning.... :rofl:

Jag har gett upp hårsanering överlag... jag som brukar vara så noga :mad: Men foglossning och JÄTTEmage gör ju sitt till. Min sambo har erbjudit sig men njaaaa.... då kan jag ju inte ens hålla koll på vad han gör ;)
Medel vågar jag inte med tanke på hur ont det gör när man råkar 'träffa fel'... sist jag gjorde det slog det upp stora SÅR på väldigt känsliga områden :eek: Inget att rekommendera!!

Jag har kommit på lösningen med benen..... Hårborttagningscream!!!!

Guld värt... Bara att smeta på sitta stilla bakåtlutat.... pling! in i duschen.....Här ska inte vara någon hårig förlossning.... :rofl:

:idea::bow:
Där sa du ju något! Kanske värt att prova.. kan man använda det till bikinilinjen med? :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 159
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 293
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar