Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Det finns en speciell som är för bikinilinjen.... Men jag ska vara ärlig och erkänna att jag har använt den vanliga weet till det också, men man ska vara noga så man vet att man inte får någon reaktion....
det vore ju pinsamt annars... :angel:

Dessutom är det inte lika jobbigt att be karlsloken om att smeta in benen.... :idea:

// Bollen :bump:

Det finns en speciell som är för bikinilinjen.... Men jag ska vara ärlig och erkänna att jag har använt den vanliga weet till det också, men man ska vara noga så man vet att man inte får någon reaktion....
det vore ju pinsamt annars... :angel:

Dessutom är det inte lika jobbigt att be karlsloken om att smeta in benen.... :idea:

// Bollen :bump:

:rofl:
Äsch då, lite röda prickar har väl ingen dött av :D

Nu kommer jag äntligen med mina bilder! Det kommer en till från v 22 (sitter i kameran) o en v 24 (men den tar jag i morgon, så den får ni vänta lite på.)

19163259.jpg

V 8

19163260.jpg

V 13

19163845.jpg

V 17

19163261.jpg

V 20

När har du BF? Om du tar v 24-bilden imorgon borde du vara i vårt gäng som har BF första veckan i juli. Vi är en hel del...

Jag har den 8e juli, men hade tänkt klämma ut lite tidigare. Siktar på den 1a:idea: (förlovningsdag samt Canada Day, gubben är kanadensare)

Här kommer två bilder till!

19192885.jpg

V 22

19192886.jpg

V 24

Känner mig ännu smidig vilket är jätte skönt! Har bara gått upp något enstaka kilo. När skall det smälla till?

Sicken fin mage du fått :love:
har fortfarande lite svårt att få in i min hjärna att du ska ha bebis snart ;)

v 25 då.. ser lite konstigt ut, för jag har klänning och mammabyxor..

Från sidan:
phpxnffrh.jpg

framifrån
phpaam0yc.jpg

kul att blomman sitter mitt på magen på sista bilden ;)

Senast ändrad:

Knapplån

nu kan jag inte hålla mig längre från att lägga in första magbilden. :D

v.11
phpdx06ve.jpg

Jämförelsebild med förra gravven, v.14. Ungefär lika va? :D
phpmy2mhm.jpg

Min mage igår. Var beräknad BF 19 Mars & den är fortfarande kvar :mad:
Behagade inte att hålla tidsplanen :rofl:

19207331.jpg
[/url][/IMG]

Och en bonusbild på min hypersvullna fötter & vader ;)
Får knappt på mig mina strumpor, lånar sambons 43:or & skorna kan jag inte knyta för då får jag panik.

19207329.jpg
[/url][/IMG]

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 150
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 293
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar