Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Vet hur de kan vara... gick själv 8 dagar över tiden med min första (men det var väl en hämnd för att mamma fick gå över och bli igångsatt med mig...)

Här kommer bilder på kanonkulan.

Ni kan ju ignorera dom snygga, rutiga trosorna och dom otroligt sexiga långkalsongerna. :rofl:

Vad kul att se att tuttarna ser så otroligt små ut på bild! :p

Den ser ju jätte liten mysig och bekväm ut, undra vem som gömmer sig där inne!!

Jag saknar mina gravidtuttar ;)

Jag hade en jobbig graviditet och en jobbigare förlossning!
Men det var värt det!!!

Jag kommer lätt göra det igen när tiden är rätt!!
Fram tills för tre dagar sedan var det nervöst härhemma, men phu. Än är det ingen bebis därinne igen, vi får hoppas att det dröjer i alla fall två år till :rofl:

Jag saknar min mage som bara den, ibland känner man sig tom utan den.
Visst är det mysigt med en bebis att lukta på, älskar det!
Men magen, ja det var något speciellt när de låg däri!

Här kommer nästa tjockis... :bump: 20 fullgångna på bilden..

Baramagen9mars2008.jpg

Oj, ja den var rätt stor du!
Min mage har ju varit som en liten boll bara fram tills nu när jag tycker att den har blivit enorm :o
Fast det kanske mest känns så uppifrån :D

Är jag den enda som inte saknat magen en enda gång? :angel::D
Jag tycker att den är fantastiskt skön att vara av med. Och igår när jag kollade på filmer från när jag var gravid kunde jag bara konstatera, gud vad tjock jag var. Och gud vad skönt att slippa den där magen. :D
Jag är så glad att äntligen få ha min älskling hos mig. :love:

Nej jag saknar inte heller magen. På slutet var den ju bara jättetung och i vägen, med en bebis som gick kickboxronder mot mina inre organ dygnet runt. Bebis är så mycket mysigare utanför min kropp, och när han inte är lika mysig kan jag ge honom till någon annan. ;)
Första hundpromenaden jag gick efter födseln var så härlig! Jag kände mig så lätt, nästan svävande! :D

Jag har inte saknat min mage. Visst är det en speciell känsla att vara gravid, men känslan att ha sin bebbe hos sig slår det. :love: Nu längtar jag redan tills denna bebbe ska titta ut, "bara" 30 veckor kvar... :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 159
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 293
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar