Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Åhh så fin du är!!! Jag tror också det är en pojke!

P.s. starta en "jag är så trött på det här"-tråd och ät lite nutella så kommer bebisen. funkar stensäkert! :D

Åh, då ska jag göra det imorgonkväll, för innan dess hinner jag inte föda.
Måste handla de sista grejerna imorgon och göra en massa ärenden.. :D

Ja det förstår jag, jag är sjukt less och då har jag ändå "minikulan" :D

Men då är det förhoppningsvis inte så länge kvar då, hur känns det?

Hehe.
Ryggen har strejkat ihop totalt nu, men annars känns det rätt okej, hur känns det själv? Du har väl BF före mej va?

Hehe.
Ryggen har strejkat ihop totalt nu, men annars känns det rätt okej, hur känns det själv? Du har väl BF före mej va?

Ja jag har BF imorgon! :bump:
Fast jag tror nog att jag kommer att få gå över, det känns då inget speciellt förutom att jag har ont i fogarna, men det har jag ju haft sedan v 15 så..

Det börjar nästan kännas som att det aldrig kommer att komma någon bäbis, för det känns som att man har väntat så länge nu.

Min är så pluttig så den knappt syns än ;) Jag är ju bara i v 22. Lägger in en nästa v eller så!

Det är så roligt att sitta och titta på magbilder från de tidiga veckorna. Jag minns så stolt jag var över min "stora" mage i typ v 20. :rofl:
(Den syntes knappt alls)

oj, då får den lill* komma nu då :)

hehe, vet hur det känns, sista veckorna känns lika långa som dom senaste 9 månaderna :crazy:
trodde jag skulle gå över tiden när jag väntade dottern, för jag hade inte känt nånting, men så sa det bara pang och sen va allting igång.

Dags för en uppdatering av magen....

v 35
th_P2290010.jpg

Tack det är väldigt bekvämt, förutom för revbenen.... tror bäbis utövar tortyr genom att pressa revbenen konstant utåt... :rofl:

Känner igen det från min förra graviditet. Min nuvarande i9nneboende roar sig istället med att konstant sparka på blåsan eller tarmarna....:smirk:
Då föredrar jag faktiskt revbenstryckningarna.

Jag ska lägga in bild när vi fotat magen.. Klev in i vecka 20 igår..

oj, då får den lill* komma nu då :)

hehe, vet hur det känns, sista veckorna känns lika långa som dom senaste 9 månaderna :crazy:
trodde jag skulle gå över tiden när jag väntade dottern, för jag hade inte känt nånting, men så sa det bara pang och sen va allting igång.

Åh, då får jag hoppas att det blir så för mig. :bump:
Vaknade imorse vid 6.30 av starka förvärkar o tänkte att Nu jäklar kanske det sätter igång!
Men icket..

Oj, din mage är ju tom mindre än vad min var. :D
Kanske är en liten minibebis som gömmer sig i din mage också. :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 181
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 293
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30