Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

*delvis kl*
Alltså hår måste ju vara bland det minst obehagliga/ofräscha man kan skåda i underlivet vid en förlossning! Eller?

Visst är det så men jag oroar mig redan för just håren :o Jag BRUKAR vara friserad men sista veckorna GÅR det inte - ser inte och har foglossning så det skriker om det, så jag är ju helt handikappad. Min sambo erbjöd sig, men nu när det gått ett tag får man ju rakutslag och DET vill jag ju ÄNNU mindre ha ... dessa problem, haha. Man kan ju bara korta ner stråna lite med sax, kanske. Eller, sambon får fxa i mitt fall :D

*hihi* jag tycker gravid bilderna på dig är så söta :love: Du ser så liiten och smal ut förövrigt sen har du värsta kulan :)

Idag är det ju fredag, så här kommer veckans bild på magen ;)
Nu v.32:

phpokf9na.jpg

Tog bilder igår, men har inte hunnit lägga in dom än. Är ju i v 40 nu.. :o

Åh, då är det ju dags nu! :banana::love:
Lägg ut bild sedan, nyfiken, tycker det är så kul att titta på magar! :)

Åh vilken mysig mage.:love: Vad jag längtar tills jag osså är där...men jag är bara i v.9 ännu och ser bara tjock och pluffig ut. All mage och allt skinn bara hänger sedan Emil låg där inne, så jag längtar tills jag får fylla ut det igen. ;)

Åh vad spännande det är nu, och du har superfin mage, jag är riktigt avis på dig!

Tack! :love:
Ja nu är det spännande! Fast jag räknar med att få gå över nästan en vecka. Verkar som bäbis fortfarande har gott om plats där inne, så den gör sig kanske ingen brådska att komma ut.

Men man vet ju aldrig.. Ska försöka komponera ihop någon slags "Kom-ut-nu"-dans. :bump:

det tror jag med ;)
Jag har faktiskt ingen aning om vad som kan gömma sig i min mage. Jag är bättre på att gissa på andra ;)

Ja det finns ju tisen teorier om hur man kan se på magarna vad det är. Jag har ju en typisk "pojkmage" som inte syns bakifrån, men man vet aldrig..

Visa lite bilder på din!

Vecka 38, 16 dagar kvar tills BF

Har ritat dit kläder på mig då jag nyligen legat i badkaret i en timme på bilden, orkade inte klä på mig utan mös runt i badrocken resten av kvällen.:D

*knapplån*

jag får väl slänga upp en ny bild.

v.39+2, Ser ut som att jag svalt en vattenmelon :crazy:
18806371.jpg

18806369.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 181
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 293
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30