Gravid direkt på nytt jobb?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravid direkt på nytt jobb?

Tack, *sniff* känner mig mer än lovligt gråtmild. :-(

Jag har så mycket att göra nu under hösten, saker som jag inte kan lägga åt sidan. Just nu vet jag inte om jag kommer att klara allt. Ångest!

Jag bytte jobb i slutet av September och blev gravid i januari. Det kändes visserligen lite fånigt att bli gravid så fort (?) men vad fasen, ibland måste man ju tänka på sig själv. Och dessutom kommer man ju tillbaka sen. Och dessutom är ju graviditeten 9 månader så man hinner jobba ganska länge i alla fall (fast jag måste erkänna att det känns rätt skönt att jag inte blev gravid helt direkt).

Jag är för tf arbetslös och söker jobb som en liten iller, men blir mer och mer barnsugen för varje dag men det är nog bäst att hålla sig i skinnet tills man fått jobb iaf....
Men jättestort grattis!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 947
Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gå in på orsaken bakom? Vilka typer av tjänster är aktuella att söka när man...
Svar
15
· Visningar
882
Senast: Squie
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 521
Senast: Queen
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 823
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar