Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
-Gungan kommer inte att byggas klart förrän er mamma och pappa har byggt färdigt vår pool!
Jag kallar barn värre saker än otäcka kräk
....eller ok jag hjälper er en dag men då räknar jag med att ni hjälper mig när jag ska ta in halm t ex ...
Inte öppet eftersom folk är så rädda för vad andra tycker, men jag tror nog att många kan tänka det eller något i den stilen efter att ha blivit störda upprepade gånger
Jag kallar barn värre saker än otäcka kräk
Inte alla barn, väl? Av den enda anledningen att de är barn? Slutade du själv isåfall vara ett kräk vid en viss ålder?
Inte alla barn, väl? Av den enda anledningen att de är barn? Slutade du själv isåfall vara ett kräk vid en viss ålder?
Jag kan inte låta bli att undra om det inte ligger någon missuppfattad kommunikation bakom. Ett kvarts löfte, en otydlig respons när projektet först fördes på tal, eller liknande. Om det inte funnits någon form av första dialog överhuvudtaget kring gungan, och ni verkligen inte umgås alls med grannarna, så ser jag ingen annan förklaring än att de är psykiskt sjuka och lider av vanföreställningar.Hur kan man ta sånt för givet?