bettysmatte
Trådstartare
Vad har ni för förslag på goda, snabba och enkla (hyfsat billiga) kycklinggrytor ? Måste handla middagsmat till ikväll och vill äta kycklinggryta, men vet inte vad jag ska laga!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har ni för förslag på goda, snabba och enkla (hyfsat billiga) kycklinggrytor ? Måste handla middagsmat till ikväll och vill äta kycklinggryta, men vet inte vad jag ska laga!
Gjorde detta på en höft igår; Stek kyckligfile, lök och paprika. Krydda med peppar och chilflakes. Häll tacosås, grädde och någon msk c.f. Smaka av med salt och peppar. Låt puttra lite och servera med ris.Vad har ni för förslag på goda, snabba och enkla (hyfsat billiga) kycklinggrytor ? Måste handla middagsmat till ikväll och vill äta kycklinggryta, men vet inte vad jag ska laga!
Bryn kyckling, sjud färdigt i creme fraiche och smaksätt med pesto + salt och peppar. Superenkel kyckling jag lagar när jag verkligen inte orkar något annat, brukar ha grönsaker bredvid som fixar när kycklingen kokar. Typ broccoli är gott till.Vad har ni för förslag på goda, snabba och enkla (hyfsat billiga) kycklinggrytor ? Måste handla middagsmat till ikväll och vill äta kycklinggryta, men vet inte vad jag ska laga!