Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här enbart för att se vad August är för en jeppe...Har inte kollat men måste typ göra det. Känns som att August är en Burner.
Har inte kollat men måste typ göra det. Känns som att August är en Burner.
Om ni blir alldeles förälskade i honom så är det vara att slå till. Han är garanterat singel efter programmetSamma här enbart för att se vad August är för en jeppe...
Samma här enbart för att se vad August är för en jeppe...
Och hur intressant tror du han tycker en höggravid lätt ocd-ig ragata är?Om ni blir alldeles förälskade i honom så är det vara att slå till. Han är garanterat singel efter programmet
Om ni blir alldeles förälskade i honom så är det vara att slå till. Han är garanterat singel efter programmet
Låter så där lagomt kul om man går på trådenTror jag känner flera kopior.
Låter så där lagomt kul om man går på tråden
Jo men så är det ju... De kan vara kul i små doser.Skulle aldrig drömma om att dejta en sådan. Men i små doser tycker jag att udda människor kan vara roliga.
Skulle aldrig drömma om att dejta en sådan. Men i små doser tycker jag att udda människor kan vara roliga.
5 minuter in i dagens avsnitt och jag är 110% på Carros sida.
Så galet respektlöst att vilja "utmana" den helt rationella reaktionen från hennes sida.Efter det där med bildörren och hans reaktion på den hade jag nog gått faktiskt. Den reaktionen visade på nåt jag inte är intresserad av.
Så galet respektlöst att vilja "utmana" den helt rationella reaktionen från hennes sida.