Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får gärna skicka pm till mig!Min keramikkompis träffade Ida i helgen som var och fick veta spoilers som hon delade med sig av. Så om någon är nyfiken är det bara att PMa, jag lovar att inte yttra något om någon här!
Mig med @Ninnurur! Herregud det är alldeles för långt mellan avsnittenDu får gärna skicka pm till mig!
Mig med @Ninnurur! Herregud det är alldeles för långt mellan avsnitten
Åh nu blir jag nyfiken! Vill gärna också ha pm!Min keramikkompis träffade Ida i helgen som var och fick veta spoilers som hon delade med sig av. Så om någon är nyfiken är det bara att PMa, jag lovar att inte yttra något om någon här!
Släng gärna iväg ett PM till mig medMin keramikkompis träffade Ida i helgen som var och fick veta spoilers som hon delade med sig av. Så om någon är nyfiken är det bara att PMa, jag lovar att inte yttra något om någon här!
Jag gillar killen med långt hår, han verkar festlig och rolig. Tjejen framstår däremot som världens suraste tråkmåns tillsammans med honom
Ingen vidare matchning där.
Liiite liiite olika
Verkligen
Jag kan relatera väldigt mycket till honom och skulle inte vilja dejta någon Karen
MaN FåR FaKtISkT iNtE gÖrA sÅ!
Chilla damen
Men jag med - men det tänker jag att de flesta har? Eller?Jag vet inte vad det är, men jag har jättesvårt för Arvid och Ida?!!
Jag tror mycket på min mans teori ( ) - hon är inte attraherad av honom fysiskt. Då är det lätt att hamna i läget där man letar fel, och att små saker man egentligen inte bryr sig om blir stora turn offs för en.Jag gillar killen med långt hår, han verkar festlig och rolig. Tjejen framstår däremot som världens suraste tråkmåns tillsammans med honom
Ingen vidare matchning där.
Men jag med - men det tänker jag att de flesta har? Eller?
De, ffa han, pratar ju bara i klyschor. Känns inte alls genuint utan upplevs som väldigt stelt. Tycker jagJag vet inte vad det är, men jag har jättesvårt för Arvid och Ida?!!
Jag vet inte vad det är, men jag har jättesvårt för Arvid och Ida?!!
Jag tror mycket på min mans teori ( ) - hon är inte attraherad av honom fysiskt. Då är det lätt att hamna i läget där man letar fel, och att små saker man egentligen inte bryr sig om blir stora turn offs för en.
Jag har dock själv väldigt svårt för personer med hans personlighet såatteee