Gift vid första ögonkastet 2023

Nu har jag inte hunnit läsa tråden på Flashback, men tycker ändå man ska bära med sig att det lika gärna kan vara någon som utger sig för att vara honom.
Absolut! ”August” outar dock ingenting om sin och Carros relation utan svarar mest på frågor om hur TV-produktionen går till i praktiken och vad hans olika tatueringar föreställer och symboliserar, vad jag sett
 
Absolut! ”August” outar dock ingenting om sin och Carros relation utan svarar mest på frågor om hur TV-produktionen går till i praktiken och vad hans olika tatueringar föreställer och symboliserar, vad jag sett
Oavsett vad personen skriver så är det inte säkert att det är han :)
 
Nu har jag inte hunnit läsa tråden på Flashback, men tycker ändå man ska bära med sig att det lika gärna kan vara någon som utger sig för att vara honom.
Jag har läst tråden och det är andra användare som först påtalar att Agust finns på Flachback och nämner hans nick. Sen dyker han upp i tråden. Dock sparsamt och han nämner inget avslöjande alls.
 
Jag läste nånstans att det inte är något i morgon pga hockey-vm, är det så? Jag som längtar efter nästa avsnitt. 😢
Screenshot_20230515_001211_SVT Play.jpg

:cry::cry::cry:
 
Är det bara jag som tycker att det var en lite överdriven reaktion på den där öppnade bildörren? Vad var det som var så fruktansvärt farligt med det? Jag håller med om att August inte verkar vara någon rolig kille att försöka leva med och hans reaktion i situationen är barnslig, men hon reagerar som att han med berått mod försökt mörda en kattunge.

För övrigt mår jag också fysiskt dåligt av Arvid och Ida. "Jag tycker om att lukta på dig" har blivit ett stående skämt mellan mig och min kille 😂
 
Är det bara jag som tycker att det var en lite överdriven reaktion på den där öppnade bildörren? Vad var det som var så fruktansvärt farligt med det? Jag håller med om att August inte verkar vara någon rolig kille att försöka leva med och hans reaktion i situationen är barnslig, men hon reagerar som att han med berått mod försökt mörda en kattunge.

För övrigt mår jag också fysiskt dåligt av Arvid och Ida. "Jag tycker om att lukta på dig" har blivit ett stående skämt mellan mig och min kille 😂
Jag är kluven i detta, tog körkort ganska nyss själv och hade lätt kunnat reagera som Carro i en liknande situation. Framför allt hade jag kunnat snea rejält på någon som ville ”utmana mina rädslor”. Men, med tanke på situationen dom befinner sig i hade det kanske varit mer fruktbart för deras relationsbygge om hon hade haft taken ”när du gör såhär så känner jag såhär” istället för DET ÄR LIVSFARLIGT!! (Pun intended: Äru dum i huvet!?)
 
Är det bara jag som tycker att det var en lite överdriven reaktion på den där öppnade bildörren? Vad var det som var så fruktansvärt farligt med det? Jag håller med om att August inte verkar vara någon rolig kille att försöka leva med och hans reaktion i situationen är barnslig, men hon reagerar som att han med berått mod försökt mörda en kattunge.

För övrigt mår jag också fysiskt dåligt av Arvid och Ida. "Jag tycker om att lukta på dig" har blivit ett stående skämt mellan mig och min kille 😂
Jag tyckte också att det var en lite väl stark reaktion.
 
Jag är kluven i detta, tog körkort ganska nyss själv och hade lätt kunnat reagera som Carro i en liknande situation. Framför allt hade jag kunnat snea rejält på någon som ville ”utmana mina rädslor”. Men, med tanke på situationen dom befinner sig i hade det kanske varit mer fruktbart för deras relationsbygge om hon hade haft taken ”när du gör såhär så känner jag såhär” istället för DET ÄR LIVSFARLIGT!! (Pun intended: Äru dum i huvet!?)
Ja anledningen till varför han gör det (och hur han gör det) är väl egentligen ett större problem än just handlingen i sig. Om jag ser till mig själv hade jag inte reagerat nämnvärt, det är väl därför jag också har svårt att förstå hennes reaktion. Samtidigt som jag retar mig på att han är ett stort barn. Känns som ett extremt dålig matchning där han är en omogen slusk och hon verkar inte vara i ett läge där hon vill eller kan släppa in en ny människa i sitt liv.
 
Är det bara jag som tycker att det var en lite överdriven reaktion på den där öppnade bildörren? Vad var det som var så fruktansvärt farligt med det? Jag håller med om att August inte verkar vara någon rolig kille att försöka leva med och hans reaktion i situationen är barnslig, men hon reagerar som att han med berått mod försökt mörda en kattunge.

För övrigt mår jag också fysiskt dåligt av Arvid och Ida. "Jag tycker om att lukta på dig" har blivit ett stående skämt mellan mig och min kille 😂
Det som stör mig mest är att hon säger att hon blev rädd och skakig och hans reaktion var att han då ville provocera mer. Det var så jag minns det i alla fall.

Och för mig är det märkligt och empatilöst. Om ens partner inte mår bra av något och då vill man provocera fram mer sånt. Jag skulle känna att han inte lyssnar och tar det på allvar.
 
Är det bara jag som tycker att det var en lite överdriven reaktion på den där öppnade bildörren? Vad var det som var så fruktansvärt farligt med det? Jag håller med om att August inte verkar vara någon rolig kille att försöka leva med och hans reaktion i situationen är barnslig, men hon reagerar som att han med berått mod försökt mörda en kattunge.

För övrigt mår jag också fysiskt dåligt av Arvid och Ida. "Jag tycker om att lukta på dig" har blivit ett stående skämt mellan mig och min kille 😂
Ja, jag tycker han är lite omogen och ofräsch, men att hon är sur och överdramatisk.
Men reaktionen efteråt från honom var trist.
 
Vi borde fått två avsnitt idag eftersom det uteblev förra veckan!
Är inte så förtjust i denna säsong, har verkligen inte fastnat för nåt av paren...
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 898
Senast: Jeps
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 071
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
24 884
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp