Gift vid första ögonkastet 2023

Jag hade nog stannat vid vägkanten och sagt åt honom att kliva ur om han nu ville öppna dörren. Eller satt på barnlåset resten av resan och sen kastat väck idioten.
Haha... satt på barnlåset...
Ja han sa ju att han fick lust att retas mer.... så då var ju det passande att göra så tillbaka...

Nä... Men jag blev bara så trött när hqn gjorde så...
Och känns lite barnsligt att vilja provocera ännu mer sen.
 
Arvid och Ida- Verkar ha kommit ur sitt hyperlove-mood. Första gången jag inte blev stressad av att se dem. I dag var de riktigt trevliga att se. Men jag tycker fortfarande Arvid verkar dötråkig:sleep:

Agust och Carro- Highway to hell. De kan vara en av de sämsta matchningarna som gjorts. Jag minns inte och kan inte se vad som öht skulle vara poängen med ihopparningen :confused: Inte en chans att de kan få till några känslor efter allt som skavt.

Stina och Fredrik- Tror mer och mer på dem. Båda verkar vara lugna människor som lätt är nöjda och lättsamma. Jag tror mer och mer på dem.

Lina och Alex- jag vill så gärna tro på dem för de verkar så fina men jag tror Linas bristande självförtroende kommer söndra glädjen.
 
Arvid och Ida- Verkar ha kommit ur sitt hyperlove-mood. Första gången jag inte blev stressad av att se dem. I dag var de riktigt trevliga att se. Men jag tycker fortfarande Arvid verkar dötråkig:sleep:

Agust och Carro- Highway to hell. De kan vara en av de sämsta matchningarna som gjorts. Jag minns inte och kan inte se vad som öht skulle vara poängen med ihopparningen :confused: Inte en chans att de kan få till några känslor efter allt som skavt.

Stina och Fredrik- Tror mer och mer på dem. Båda verkar vara lugna människor som lätt är nöjda och lättsamma. Jag tror mer och mer på dem.

Lina och Alex- jag vill så gärna tro på dem för de verkar så fina men jag tror Linas bristande självförtroende kommer söndra glädjen.
Jag tror August och Carro parades ihop för att han tycker om att ha matlådor och hon tycker om att laga mat. Det var vad jag kommer ihåg från första programmet. En riktigt bra match! Eller inte.
 
Jag tror August och Carro parades ihop för att han tycker om att ha matlådor och hon tycker om att laga mat. Det var vad jag kommer ihåg från första programmet. En riktigt bra match! Eller inte.

Blir helt provocerad av att hon matchats med en snubbe som är så respektlös och elak (att säga att han vill utmana henne i bildörrs-frågan är riktigt vidrigt) när hon själv säger att hon har haft dåliga relationer där hon varit med med personer som inte är snälla mot henne.
 
Det är väldigt kul att läsa i Flashbacktråden om samma program och jämföra med vad som skrivs här. Där framstår Carro som helt galen medan August är guds gåva till kvinnorna typ. Han hänger dessutom själv där och gör små inlägg i tråden.
OMG, ge länk!
 
Blir helt provocerad av att hon matchats med en snubbe som är så respektlös och elak (att säga att han vill utmana henne i bildörrs-frågan är riktigt vidrigt) när hon själv säger att hon har haft dåliga relationer där hon varit med med personer som inte är snälla mot henne.
Ja men eller hur! Så försöker de få det till att han är så snäll och lyssnar in osv men han är ju inte alls snäll? Det är ju helt sjukt att säga det där med att utmana om en sån grej, tycker det är oerhört starkt av henne att vara så tydlig med att det verkligen inte är okej.
 
Det är väldigt kul att läsa i Flashbacktråden om samma program och jämföra med vad som skrivs här. Där framstår Carro som helt galen medan August är guds gåva till kvinnorna typ. Han hänger dessutom själv där och gör små inlägg i tråden.

Skriver han själv där??!
 
Det är väldigt kul att läsa i Flashbacktråden om samma program och jämföra med vad som skrivs här. Där framstår Carro som helt galen medan August är guds gåva till kvinnorna typ. Han hänger dessutom själv där och gör små inlägg i tråden.
Jag måste kolla snabbt känner jag men är vi förvånade över att Flashback har en mer misogyn syn på den matchningen än vad Buke har? Flashback är ju inte riktigt känt för att vara en feminismens och jämställdhetens högborg direkt även om det finns fantastiskt bra delar där med...
 
Det är väldigt kul att läsa i Flashbacktråden om samma program och jämföra med vad som skrivs här. Där framstår Carro som helt galen medan August är guds gåva till kvinnorna typ. Han hänger dessutom själv där och gör små inlägg i tråden.

Den är helt sjuk!!
 
Indeed! Flera användare verkar typ besatta av August, alltså nästan på ett religiöst sätt 😂 "Han är en fri och vacker konstnärssjäl och Carro är för dum och fyrkantig för att se hur exceptionellt begåvad och speciell han är"

Haha ehum nej, han är en vanlig snubbe som bor i ett playwoodhus och gillar att "utmana sociala koder/regler"

Haha det är väldigt underhållande, speciellt med tanke på att hans typ oftast brukar stå rätt lågt i kurs på Flashan :D Han har verkligen vunnit deras hjärtan.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 898
Senast: Jeps
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 071
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
24 884
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp