Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur får man tag på en sådan?
Kan man ha en ensam get om man har andra djur runt omkring?
Hur gör man för att de ska ge mjölk? Måste man ta en killing på den först?
Hur gamla blir de?
man hittar en getuppfödare och ringer dit. haha.
"våran" uppfödare sa att man inte skulle ha en get ensam, och hon sålde dom bara i par. (om man inte ska ha en bock dådå)
jag tror att det beror på vilken ras det är om den ger mjölk eller inte utan killing. vi har vanliga lantras getter och den ena ger mjölk. (vi ringde uppfödaren och frågade varför, vi ville ju egentligen inte ha mjölk. men då sa hon att om getterna har det kanske lite "för bra" så ger dom mjölk )
jag trooor om jag inte minns helt fel att getter blir omkring 20 år?
Hästmänniskan
Ett mail med den här rubriken/innehållet fick väl alla som är agriakunder igår. Jag förstår mycket väl att det är för att få ner antalet...
Juridik & Ekonomi
Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.