Sv: Främsta skillnaden
Nej då, du behöver inte be om ursäkt. Det är säkert jag som har missförstått alla tidigare inlägg från andra inläggsskrivare som tror att Totola m fl. kommer längre om de utmanar sig själva med tävling då och då, samt hela tiden frågar vilken nivå alla fd tävlingsryttare som tröttnat på tävlingsdressyren och därför övergått till AR, tävlade på. Jag läser säkert in lite för mkt i inläggen själv och då är det lätt att jag också går till överdrift.
Det är jag som ska be om ursäkt.
/IH
Nej jag är inte "ute efter" en tävlingshäst eftersom jag har en, eller två till och med. En tävlingshäst är en häst som man väljer att starta i en tävling. Märkvärdigare är det inte.
Vi kan visserligen utföra rörelser som ingår i medelsvåra program men det betyder inte att vi är på den nivån, eftersom jag inte bedömer att vi alls är färdiga för klassen, som man brukar säga.
Men rätta mej nu om jag har fel, var det inte du själv som förde in tankarna på nivå och tävling när du skrev var ni befinner er idag? Jag svarade bara på ditt inlägg, ber om ursäkt om det var fel, med tanke på vad du skrev tillbaka?
Nej då, du behöver inte be om ursäkt. Det är säkert jag som har missförstått alla tidigare inlägg från andra inläggsskrivare som tror att Totola m fl. kommer längre om de utmanar sig själva med tävling då och då, samt hela tiden frågar vilken nivå alla fd tävlingsryttare som tröttnat på tävlingsdressyren och därför övergått till AR, tävlade på. Jag läser säkert in lite för mkt i inläggen själv och då är det lätt att jag också går till överdrift.
Det är jag som ska be om ursäkt.
/IH