E
emindy
Sv: Frågor och seriösa diskussioner ang barfotametoder samt hovproblem i allmänhet. del 6
Bild på vänster bak, snett framifrån där det t.o.m. syns att han inte belastar det benet lika som det andra.
Det står i bildtexten också att det är snett från sidan...
Det är inte för att vara elak med dig som jag har tagit dessa bilder, jag har bara inte haft din granskning i åtanke när jag fotade.
Om du vill kan jag så småningom försöka ta mig tid att ta bilder på min häst, med hela benen, fint uppställt, rakt framifrån, rakt från sidan etc etc
Men det kommer ta ett tag för just nu har jag väldigt mycket att göra och jag kommer att behöva en assistent som håller ordning på de andra hästarna medans jag fotar.
Susan skrev:På den här bidlen ser man ju ganska mycket.
man ser att tåaxeln är så pass mycket bakåt bruten att det inte spelar så stor roll om hästen flyttar sig lite, den komerm att var bakåt bruten i alla fall. och då har jag ändå varit snäll med mina streck.
(kan inte strecka mer ikväll, mitt batteri är slut, dessutom skall jag göra annat nu...
Bild på vänster bak, snett framifrån där det t.o.m. syns att han inte belastar det benet lika som det andra.
Det står i bildtexten också att det är snett från sidan...
Det är inte för att vara elak med dig som jag har tagit dessa bilder, jag har bara inte haft din granskning i åtanke när jag fotade.
Om du vill kan jag så småningom försöka ta mig tid att ta bilder på min häst, med hela benen, fint uppställt, rakt framifrån, rakt från sidan etc etc
Men det kommer ta ett tag för just nu har jag väldigt mycket att göra och jag kommer att behöva en assistent som håller ordning på de andra hästarna medans jag fotar.
Senast ändrad av en moderator: