Sv: Frågor och seriösa diskussioner ang barfotametoder samt hovproblem i allmänhet. d
Slut på både argument och förstånd?
Att läsa dina inlägg på detta forum gör att jag inser att Strasserrörelsen är ännu mer farlig för hästars välmående än jag först trodde,ryktet har inte alls visat sanningen ..det är uppenbarligen värre!
Och du ger knappast intryck av att vara en person som en vettig hästägare skulle lämna sina hästar i händerna på..skrämmande..
Saklig och trevlig ton du har Afrodite,mkt moget och intelligent.Afrodite skrev:Lycka till! Ha gärna tjocka handskar på dig, jag vill ju inte vara ansvarig för att du skär dig och orsakar blodvite! Var rädd om dig och handskas varsamt med kniven! Och, skär inte PL heller.
Britt-Marie
SHP
Slut på både argument och förstånd?
Att läsa dina inlägg på detta forum gör att jag inser att Strasserrörelsen är ännu mer farlig för hästars välmående än jag först trodde,ryktet har inte alls visat sanningen ..det är uppenbarligen värre!
Och du ger knappast intryck av att vara en person som en vettig hästägare skulle lämna sina hästar i händerna på..skrämmande..