Jag vet inte bättre NU, jag har varit medveten om min hästs hovar hela tiden. Men på er lät det som att jag var mindre vetande.
Och vad då "trots att det gäller moderator". Vad menar du, är inte vi moderatorer vanliga människor. Är det därför vi inte också får bli förbannade och kläcka ur oss otidigheter, som ni vanliga användare, eller???
Det ska väl för *piip* inte vara någon skillnad på djurhållning, vare sig man är "vanlig" bukeanvändare eller moderator?
Nu var det ju så, att även jag som moderator fick ta mitt straff. Jag blev av med ett av mina modereringsforum "tävla dressyr", för mina agerande i trådarna, när andra blev bannade. Så jag tycker nog att Gunnar, vår "faderator" är hård och rättvis.
Beträffande massör, så brukar jag ta ut massör. Men nu var det ett tag sen och det är dags nu, speciellt som att vi håller på att bygga om hovarna.
Jag har inga större ekonomiska resurser. Men de pengar jag får över när räkningarna är betalda går till Tima och hennes välbefinnande. Äter, det gör jag när jag har tid, typ... fred-sönd bor jag ute på landet hos parenteserna och äter där *S*. Det blir ofta en matbit och en kopp kaffe i veckorna också, då jag har "nattningen" i stallet.
Kläder, vet jag inte när jag köpte nya sist. Det som jag förmodligen i alla fall blir TVUNGEN att kosta på mig nu, är ett par rejäla walkingskor, att ha när vi är ute i naturen på jobbet eftersom jag med min skraltiga kropp inte kan kliva runt i vad som helst. Annars går jag nog i "arbetsuniformen", sponsrat av jobbet förutom underkläder då
, sju dagar i veckan, förutom när jag har ridkläder och nån gång snyggkläder när man är bjuden nånstans.
Jag röker inte, super inte (nåt glas vin eller öl till maten nån gång i halvåret) och går på bio vart femte år vare sig det behövs eller ej, typ... så det är Tima och Pussen (katten) som jag lägger pengar på. Nu är det tyvärr så, att bilen kommer behöva sitt också.