Boj
Trådstartare
Sv: Frågor och seriösa diskussioner ang barfotametoder samt hovproblem i allmänhet. del 6
Läs reglerna igen, det är fortfarande samma sak som gäller, sen ktober 2004.
Annars är det så att raderar jag inlägg, faller saken i sin natur att andra inlägg ändras i numereringen. Speciell om de står mellan inlägg som raderas. Så då får man gå tillbaka till sina egna inlägg och söka, det tänker jag faktiskt inte göra åt er. Sen är det så, att håller man sig till reglerna så slipper man blir raderad. Tyvärr kan det ändå drabba dig, om någon anna skriver ofördelaktigt som du svarar på.
Boj/moderator
hovslagarebjorn skrev:Vore ju en idé!´
Och blir jag raderad försvinner jag snabbare än kvikt! Faán vad förbannad jag skulle bli! Har man en öppen disskusion måste man väl för fan få säga vad man tycker och räkna med att få mothugg.
Mvh
björn
Läs reglerna igen, det är fortfarande samma sak som gäller, sen ktober 2004.
Annars är det så att raderar jag inlägg, faller saken i sin natur att andra inlägg ändras i numereringen. Speciell om de står mellan inlägg som raderas. Så då får man gå tillbaka till sina egna inlägg och söka, det tänker jag faktiskt inte göra åt er. Sen är det så, att håller man sig till reglerna så slipper man blir raderad. Tyvärr kan det ändå drabba dig, om någon anna skriver ofördelaktigt som du svarar på.
Boj/moderator
Senast ändrad: