Akerman 26 Mar 2015 #1 367 Nej, det tror jag inte,,,fast jag hinner väl ändra mig som vanligt Har du nedräkning till någonting just nu?
Nej, det tror jag inte,,,fast jag hinner väl ändra mig som vanligt Har du nedräkning till någonting just nu?
Akerman 30 Mar 2015 #1 371 Kryddmix haha nä men, vitlökspulver, paprika, chili o curry Inte alla på samma gång förstås samma
strawberrysylt 30 Mar 2015 #1 373 Oj, det går i perioder, men kanel använder jag till mycket... När åt du bönor eller linser senast? //r
Oj, det går i perioder, men kanel använder jag till mycket... När åt du bönor eller linser senast? //r
Elisha 30 Mar 2015 #1 375 Åka ner till Jönköping och gå på årets bilmässa i elmia vad har du gjort o helgen?
Fienne 30 Mar 2015 #1 376 Varit på fotbollsmatch, i stallet, jobbat några timmar, ätit ute med killen och bara haft en myshelg! (bla sett nya Beck) Samma
Varit på fotbollsmatch, i stallet, jobbat några timmar, ätit ute med killen och bara haft en myshelg! (bla sett nya Beck) Samma
WS6 30 Mar 2015 #1 377 För ovanlighetens skull var jag ledig.. men jag undrar vad jag har gjort.. Haha.. Ridit och pysslat med pålle, sprungit och grejat lite hemma! Om du fick välja precis vad som, vad skulle du då vilja göra just nu?
För ovanlighetens skull var jag ledig.. men jag undrar vad jag har gjort.. Haha.. Ridit och pysslat med pålle, sprungit och grejat lite hemma! Om du fick välja precis vad som, vad skulle du då vilja göra just nu?
WS6 30 Mar 2015 #1 379 Hmm.. lov.. *inser att jag är fast på ungdom fast att jag är äldre..* Har inget lov, ska jobba hela påsken.. motionera pålle och träna! Samma!
Hmm.. lov.. *inser att jag är fast på ungdom fast att jag är äldre..* Har inget lov, ska jobba hela påsken.. motionera pålle och träna! Samma!