Frågelek nr 6...

Idag har jag uträttat en del ärenden och pluggat, sen blir det Babben på tv med pv ikväll.

Ger du dina saker namn? Isåfall säg vad en sak heter.

//r

Imorgon ska jag plugga matte hela dagen, kanske ta en promenad om det blåser mindre och tvätta.

Är du bänkad framför melodifestivalen?

Mitt drömjobb är ett jobb där jag känner att jag vet vad jag ska göra och att jag gör det bra + att jag trivs bra med mina kollegor och mår bra. Sen exakt vilka arbetsuppgifter vet jag inte riktigt ännu, men något med att hjälpa folk att äta bättre...

Om du hade tyckt att en person som du hade en nära relation till hade dålig hygien, hur hade du tagit upp det med personen?

//r

Nej, vi har tvättmaskiner som doserar automatiskt (och jag är kluven till hela grejen :p ).

Brukar du prata med dina grannar om ni möts ute på stan/annan neutral plats?

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 733
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
689
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 359
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar