Frågelek nr 6...

Jaa och jag tycker fel låt vann.. Brööl =S ^^

Håller du dig uppdaterad om vad som händer och sker i världen? (tittar på/läser nyheterna varje dag osv)

//r

I lägenhet, ska snart byta så det är flyttkartonger och oreda som gäller här

Har du någon gång fått blåmärken eter att ha tagit massage?

I vår ser jag minst framemot att byta däck (måste köpa nya sommardäck) + laga bilen inför ombesiktningen = massa pengar som jag hade behövt till annat :( Men det jag ser mest framemot i vår är vår Cypern resa :D Blir min första utomlandsresa, så längtar ganska rejält just nu ;) 40 dagar kvar idag! haha :p

Samma

Jag ser fram emot bilträff i Jönköping under påskhelgen.

Ser inte fram emot ensamma dagar... (har distansförhållande).

Om du skulle laga en trerätters middag till dig och en kompis ikväll, utan att gå o handla, vad skulle det då bli för mat?

//r

Mest: föda barn och elmia bilmässan !
Minst:
Jag ser fram emot bilträff i Jönköping under påskhelgen.

Ser inte fram emot ensamma dagar... (har distansförhållande).

Om du skulle laga en trerätters middag till dig och en kompis ikväll, utan att gå o handla, vad skulle det då bli för mat?

//r

Åh ska du också till elmia @strawberrysylt!

Har nästan inget hemma (handla idag) så skulle bli typ kyckling i ugn och klyftpotatis och ytterst lite grönsaker.

Samma :)

Hmm.. Förrätt skulle nog bli någon typ av Toast.. eller tonfisksallad?
Till Varmrätt skulle de bli en skinkstek eller fläskytterfile (som fått stå i ungen nån timme) med sallad o .. Pasta? till :idea::p
Efterrätt skulle få bli egen gjord chokladmousse med färska hallon :d

Samma igen :)

Elisha: (hur taggar man? //stenålderstanten) Japp! Kul att en till bukare ska dit =)

Min trerätters ikv;
Förrätt; hembakt bröd med vitlökssmör
Varmrätt; Angus-filé med ris och fryst grönsaksblandning
Efterrätt; Svart kaffe och chokladbitar^^

Vilken är den värsta skada du haft?

//r

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 733
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
689
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 359
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar