Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Naruto (väntar förvisso på nya säsongen av Durarara) blir mest att jag maratontittar en säsong åt gången, som igår såg jag Mahouka Koukou No Rettousei 26 episoder, riktigt bra anime.Förhoppningsvis resa och njuta av var dag som ledig. Försöka göra varje dag minnesvärd, bidra med goda gärningar och göra sånt som jag tycker är kul. Vore härligt att rida någon gång också...
Vilken/vilka anime/-s följer du på för tillfället? (Om du inte kollar på anime så går serie bra!)
Visning av hus, ev till hästen och crusing på kvällen!
Samma
Har sett några avsnitt av Mahouka etcetc., inte alls många! Vad kul att du tyckte den var bra- kanske ska försöka ta upp den animen igen då Hade typ glömt bort att den fanns, säkerligen på grund av det där namnet.Naruto (väntar förvisso på nya säsongen av Durarara) blir mest att jag maratontittar en säsong åt gången, som igår såg jag Mahouka Koukou No Rettousei 26 episoder, riktigt bra anime.
Ja, det namnet var inte lätt att komma på, kom över namnet på animes via en top 10 lista på youtube och tittade på den första episoden, sen var jag fast.Har sett några avsnitt av Mahouka etcetc., inte alls många! Vad kul att du tyckte den var bra- kanske ska försöka ta upp den animen igen då Hade typ glömt bort att den fanns, säkerligen på grund av det där namnet.
Hamnade här när jag kollade på hästar till salu tror jag för många, många år sedan. Kommer och går här på forumet. ^^
Samma
Nej.
Om du fick resa var du ville, var skulle du då åka?