Frågelek nr 6...

Nu är ju midsommar över men jag var/är ute på vårt landställe på en ö i Stockholms skärgård så vi åkte båten över hit och grillade med både min och mannens familjer plus vänner till oss. Grillade oxfilé med massa goda tillbehör, drack en del alkohol och hade bara allmänt jättetrevlig! Nu har vi ätit brunch och ska ta båten till fastlandet om ett tag och åka hem. :)

Vad ska du göra i sommar?

Förhoppningsvis resa och njuta av var dag som ledig. Försöka göra varje dag minnesvärd, bidra med goda gärningar och göra sånt som jag tycker är kul. Vore härligt att rida någon gång också... :)

Vilken/vilka anime/-s följer du på för tillfället? (Om du inte kollar på anime så går serie bra!)

Förhoppningsvis resa och njuta av var dag som ledig. Försöka göra varje dag minnesvärd, bidra med goda gärningar och göra sånt som jag tycker är kul. Vore härligt att rida någon gång också... :)

Vilken/vilka anime/-s följer du på för tillfället? (Om du inte kollar på anime så går serie bra!)
Naruto (väntar förvisso på nya säsongen av Durarara) blir mest att jag maratontittar en säsong åt gången, som igår såg jag Mahouka Koukou No Rettousei 26 episoder, riktigt bra anime. :)

Vad händer imorgon?

Naruto (väntar förvisso på nya säsongen av Durarara) blir mest att jag maratontittar en säsong åt gången, som igår såg jag Mahouka Koukou No Rettousei 26 episoder, riktigt bra anime. :)
Har sett några avsnitt av Mahouka etcetc., inte alls många! Vad kul att du tyckte den var bra- kanske ska försöka ta upp den animen igen då :D Hade typ glömt bort att den fanns, säkerligen på grund av det där namnet. :o

Hamnade här när jag kollade på hästar till salu tror jag för många, många år sedan. Kommer och går här på forumet. ^^

Samma

Har sett några avsnitt av Mahouka etcetc., inte alls många! Vad kul att du tyckte den var bra- kanske ska försöka ta upp den animen igen då :D Hade typ glömt bort att den fanns, säkerligen på grund av det där namnet. :o

Hamnade här när jag kollade på hästar till salu tror jag för många, många år sedan. Kommer och går här på forumet. ^^

Samma
Ja, det namnet var inte lätt att komma på, kom över namnet på animes via en top 10 lista på youtube och tittade på den första episoden, sen var jag fast.

---
Bukefalos spelen, bygga hästhagar (måste hitta det nu och spela, hahaha), har varit medlem i 2 år, men varit på sidan i fler år än så.

Har du någon fobi?

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 719
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
689
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 358
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar