Frågelek nr 6...

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare MM
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 458
  • Visningar Visningar 56 755
Mjae.. Jobba, gymma, hästen.. match på fredag är nog det mest "speciella" denna veckan.. ^^

Om/när du lyssnar på radio, vilken station lyssnar du på då?

Lyssnar aldrig på radio typ, men måste jag välja blir det bandit rock lr rockklassiker.

Roligaste som hänt på senaste?

Många roliga saker som hänt. Bla så har jag och killen bokat en resa i höst, jag har kommit igång med gamla bloggen igen och dessutom blivit befordrad på jobbet. :)

Vad har du för planer för dagen?

Jag har pluggat klart för dagen, så ska snart iväg och träna. Efter det blir det med högsta sannolikhet lite utomhuslek med barnet. Till kvällen har vi barnvakt så då ska vi in till stan och fira en kompis som har fått jobb :)

Vad är ditt drömresemål och varför?

Reser till Cypern inatt o det blir min första gång utomlands :) MEN Mexiko, New York (USA o Kanada) eller kanske Maldiverna skulle vara en dröm att besöka :D

Samma

Vara ute på sommarstugan i Sthlm skärgård, förhoppningsvis flytta in i nya huset vi förhoppningsvis köpt då, hänga hos hästen, njuta av 2 månaders semester tillsammans med mannen, ja massa sånt! :love:

Vad ska du göra på midsommar??

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att... 14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 894
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 228
Senast: Halcyon
·
Tjatter Det kryllar ju av Qashqaier på vägarna, så någon här inne lär väl ha erfarenheter av en sådan. Jag måste verkligen snart köpa ny bil... 2
Svar
22
· Visningar
634
Senast: BernT
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 25 26 27
Svar
532
· Visningar
14 853
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31