Frågelek nr 5...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 5...

Hårdrock där folk bara ylar fram något som man tydligen ska lyckas tyda, och rap.

När åt du ute på restaurang senast?

Förra fredagen. Var ute på dejt med min man.

Vad har du för hårtyp?

Jag har rakt hår med lite lite självfall. Det hade gärna fått vara något tjockare. Det är inte jättetunt men långt ifrån riktigt tjockt så från en skala 1-5 så har jag en stark 2a/svag 3a kanske.

Samma

Jag har tjockt hår som har självfall om det är kortare, men nu när det är så långt så är det nästan helt rakt.

Vad har du gjort i helgen?

skrivit hemtenta, sett hobbit del 2 (fattar inte hur de lyckats dryga ut en liten barnbok till 3 filmer!) och skrivit mer hemtenta :p

samma

Tränat, varit i stallet, varit ute på promenad..

Vad har du på dig just nu?

slitna blå mjukisbyxor som jag fått av en kompis, grön tshirt från hm rea för många år sen, blå stickad gersemi tröja. = myskläder.

samma

Ett par svarta träningsbyxor, ett svart linne, en grå/svart melerad kofta och en svart fleecetröja över. Går i svart idag tydligen.

Hur har du ditt hår nu? (uppsatt, nersläppt m.m)

uppsatt i låg svans, det var hög svans från början men nu är den tydligen låg :p

samma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 221
Senast: Presto
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 567
Senast: Roheryn
·
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
631

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka