Frågelek nr 5...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 5...

Nej, inte mer än det vi tvingades lära oss i skolan.

Vad ska du göra ikväll?

Har precis kommit innanför dörren i Tyskland. Sitter nu och lyssnar på musik och försöker inte tänka för mycket på hur jävla tungt det känns!

Samma

Redigerar bilder på "lilla" vovven, lyssnar på konstig musik, pratar med folk på fb och dricker dundersmoothie...typ.

Vad har du gjort idag?

Tagit promenad med hundarna, sen från halv 10 har jag varit på väg tillbaka mot Tyskland. Kom hem för 30 minuter sen.

Samma

Jag har varit på Hööks och lämnat tillbaka lite saker som inte passade på hästen, varit i affären och handlat lite mat inför helgen, varvat super Mario bros 3, varit i stallet och nu kollar jag på tv.

Vad åt du senast när när?

Vi tänkte börja med tapetseringen i vardagsrummet. Få klart fondväggen imorgon och kanske hinna på lite mer på en annan väg på söndag.
Annars är det stallet som gäller och någon promenad om jag känner att jag orkar.

Samma.

Eventuellt sök med MPS i morgon eftermiddag, fast först blir det väl bodybalance på förmiddagen (böj, sträck, lyft upp ena benet, flytta fram det andra en meter, sträck upp motsatt arm, lyft upp främre benet och...slappnaaaa aaaaaaav!)

Sedan Zumba på söndag, annars vettefasen :)

Har du något rosa på dig? :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 221
Senast: Presto
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 562
Senast: Roheryn
·
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
631

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat