Got2Be 6 Nov 2013 #1 761 Sv: Frågelek nr 4 Inte så ofta, någon som var tredje månad kanske. Om ens det! Äter bara choklad och chips emellanåt! Har du pluggat vidare efter gymnasiet? Vad?
Sv: Frågelek nr 4 Inte så ofta, någon som var tredje månad kanske. Om ens det! Äter bara choklad och chips emellanåt! Har du pluggat vidare efter gymnasiet? Vad?
T Tousse 6 Nov 2013 #1 762 Sv: Frågelek nr 4 Japp. Har läst både till löneekonom och en kurs i civilrätt. Sens ka jag ev börja plugga till våren igen Samma
Sv: Frågelek nr 4 Japp. Har läst både till löneekonom och en kurs i civilrätt. Sens ka jag ev börja plugga till våren igen Samma
Araminta 6 Nov 2013 #1 765 Sv: Frågelek nr 4 Har just påbörjat logopedprogrammet men har även (ofärdiga) kurser i idéhistoria och socialantropologi i bagaget Samma
Sv: Frågelek nr 4 Har just påbörjat logopedprogrammet men har även (ofärdiga) kurser i idéhistoria och socialantropologi i bagaget Samma
Darkie 6 Nov 2013 #1 766 Sv: Frågelek nr 4 Nej, jag läste inte ens färdigt gymnasiet :/ men nu känner jag mig peppad så jag försöker få klarhet i kurser och sådant så jag kan börja framöver Vad ska du göra ikväll?
Sv: Frågelek nr 4 Nej, jag läste inte ens färdigt gymnasiet :/ men nu känner jag mig peppad så jag försöker få klarhet i kurser och sådant så jag kan börja framöver Vad ska du göra ikväll?
Elisha 6 Nov 2013 #1 770 Sv: Frågelek nr 4 Har ingen kl som ringer, vaknar alltid av mig själv Vad gör du om 1 h?
MM 6 Nov 2013 #1 771 Sv: Frågelek nr 4 Då har jag precis sett klart på Grey's anatomy och sen börjar väl något nytt att titta på. Samma.
Sv: Frågelek nr 4 Då har jag precis sett klart på Grey's anatomy och sen börjar väl något nytt att titta på. Samma.
Mary91 6 Nov 2013 #1 772 Sv: Frågelek nr 4 Då ligger jag i min säng och kollar tv Har du sålt saker på Tradera?
Akerman 6 Nov 2013 #1 773 Sv: Frågelek nr 4 Svårt att säga men tror att jag är på väg att lägga mig i sängen då. Vad ska du göra i morgon?
Sv: Frågelek nr 4 Svårt att säga men tror att jag är på väg att lägga mig i sängen då. Vad ska du göra i morgon?
Elisha 6 Nov 2013 #1 774 Sv: Frågelek nr 4 Antingen jobba (om jag känner mig frisk/inte blir sämre) alt uppsöka läkare (om jag blir sämre/inte jobbar).. Något du inte gjort men skulle vilja göra?
Sv: Frågelek nr 4 Antingen jobba (om jag känner mig frisk/inte blir sämre) alt uppsöka läkare (om jag blir sämre/inte jobbar).. Något du inte gjort men skulle vilja göra?
Araminta 7 Nov 2013 #1 776 Sv: Frågelek nr 4 Lära mig köra med häst och vagn och lära mig spela trumpet. Favotitdryck?
MM 7 Nov 2013 #1 779 Sv: Frågelek nr 4 Får man säga allt? Nä men gröten och prinskorven är det jag tar främst av. Samma.
Araminta 7 Nov 2013 #1 780 Sv: Frågelek nr 4 Skinka, hasselbackpotatis och grönkål. Och vörtbröd med senap på. Är så synd att man bara äter det en gång om året Vem skickade du brev till senast? (Alltså snigelpost, inte email)
Sv: Frågelek nr 4 Skinka, hasselbackpotatis och grönkål. Och vörtbröd med senap på. Är så synd att man bara äter det en gång om året Vem skickade du brev till senast? (Alltså snigelpost, inte email)