Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Inte så ofta, någon som var tredje månad kanske. Om ens det!
Äter bara choklad och chips emellanåt!:)

Har du pluggat vidare efter gymnasiet? Vad?

Japp. Har läst både till löneekonom och en kurs i civilrätt. Sens ka jag ev börja plugga till våren igen :)

Samma

Har just påbörjat logopedprogrammet men har även (ofärdiga) kurser i idéhistoria och socialantropologi i bagaget

Samma

Nej, jag läste inte ens färdigt gymnasiet :/ men nu känner jag mig peppad så jag försöker få klarhet i kurser och sådant så jag kan börja framöver :)

Vad ska du göra ikväll?

Då har jag precis sett klart på Grey's anatomy och sen börjar väl något nytt att titta på.

Samma.

Svårt att säga men tror att jag är på väg att lägga mig i sängen då.

Vad ska du göra i morgon?

Antingen jobba (om jag känner mig frisk/inte blir sämre) alt uppsöka läkare (om jag blir sämre/inte jobbar)..

Något du inte gjort men skulle vilja göra?

Får man säga allt?
Nä men gröten och prinskorven är det jag tar främst av.

Samma.

Skinka, hasselbackpotatis och grönkål. Och vörtbröd med senap på. Är så synd att man bara äter det en gång om året :(

Vem skickade du brev till senast? (Alltså snigelpost, inte email)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 356
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
81 82 83
Svar
1 654
· Visningar
51 053
Senast: Lyan
·
Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
796
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 186
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Inkorsningsmetod
  • Sopsortera kattsand?