Got2Be 4 Nov 2013 #1 723 Sv: Frågelek nr 4 Det beror på, men det blir nog ungefär 2-3 ggr i månaden. Samma
lisa412 5 Nov 2013 #1 725 Sv: Frågelek nr 4 Ja ungefär 1 gång i veckan eller när de känns ofräscha. Hur ser vädret ut idag?
MM 5 Nov 2013 #1 728 Sv: Frågelek nr 4 Molnigt med lätt duggregn. Solen tittar fram då och då. Färg på jackan du använder just nu?
Sv: Frågelek nr 4 Molnigt med lätt duggregn. Solen tittar fram då och då. Färg på jackan du använder just nu?
WS6 5 Nov 2013 #1 729 Sv: Frågelek nr 4 En knallgrön eller en mörkbrun skinnjacka Vad gör du om en timme?
MM 5 Nov 2013 #1 731 Sv: Frågelek nr 4 Jag samlar nog ihop lite tvätt och plockar undan i köket, och tittar in här under tiden. Samma.
Sv: Frågelek nr 4 Jag samlar nog ihop lite tvätt och plockar undan i köket, och tittar in här under tiden. Samma.
Darkie 5 Nov 2013 #1 732 Sv: Frågelek nr 4 Jag funderar nog på vad jag ska göra för middag då. Vad har du gjort idag?
MM 5 Nov 2013 #1 733 Sv: Frågelek nr 4 Jag har löshoppat hästen, satt in tvättmaskinen och torktumlarn i tvättstugan, ätit lunch och planerat husrenovering. Samma.
Sv: Frågelek nr 4 Jag har löshoppat hästen, satt in tvättmaskinen och torktumlarn i tvättstugan, ätit lunch och planerat husrenovering. Samma.
WS6 5 Nov 2013 #1 734 Sv: Frågelek nr 4 Haft vet ute med positivt resultat hjälpt mormor och ätit lunch hos henne, slocknade på soffan, så nu ska jag i duschen sen iväg och göra lite ärende! Samma
Sv: Frågelek nr 4 Haft vet ute med positivt resultat hjälpt mormor och ätit lunch hos henne, slocknade på soffan, så nu ska jag i duschen sen iväg och göra lite ärende! Samma
Elisha 5 Nov 2013 #1 735 Sv: Frågelek nr 4 Är sjuk så har inte jobbat. Bara varit hemma o sovit undantag från besök i stallet för mockning o intag osv. samma
Sv: Frågelek nr 4 Är sjuk så har inte jobbat. Bara varit hemma o sovit undantag från besök i stallet för mockning o intag osv. samma
Got2Be 5 Nov 2013 #1 736 Sv: Frågelek nr 4 Varit på universitetet, pluggat, duschat... Är du med i kyrkan?