Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Jag är extra glad varje dag för att mitt liv befinner sig i ett stadium av kontrollerat välbehag och har så gjort i många år.

Vad ska du rösta på 2014 och varför?

Vet du, jag har inte den blekaste aning!

Det finns för och nackdelar med allt. Just nu vet vi vad vi har, men inte vad vi får om något annat parti vinner omröstningen.
Jag vet inte hur jag ska göra. Vill både få ökade bidrag till alla som behöver. Tycker det är skamligt hur det ser ut nu. Men vill samtidigt få behålla den lönen man har nu med minskade skatter. Pest eller kolera. Men som sagt. man vet vad man har just nu. Hoppas dock på att sd åker ut.

Samma.

Absolut ingen aning... Det är tredje gången jag får rösta och jag får försöka göra det till tredje gången gillt att få någon slags koll på vad partierna står för :p

Samma

Nej det gjorde jag inte. Håller på med flytten eller ja,, rå ordning efter flytten. Ska målas o tapetseras o ställas iordning.

Hur ser ditt sovrum ut? Tapeter, möbler, fönster, mm

Mörkblå väggar, orange tak (!), 160-säng oftast med mörkblå eller grå sängkläder, stor svartbrun garderob med skjutdörrar, tjocka mörkblå gardiner med orange/kopparfärgade tunna gardiner bakom. Några fasta garderober som är vita, även en vit expedithylla som tjänar som nattduksbord. Sambon valde färgerna :p

Samma

Vi har äkta trägolv som är valnötsfärgat. En vitträpanelvägg, medaljongtapeter som är vita/metallic. En vit sänggavel som är hög i båda ändarna och vita sängbord till det.
För tillfället en vit byrå och mindre garderob tills den inbyggda är färdigbyggd.
Det ska upp sänglampor på panelväggen som är sänglampor, fönsterbräda och gardinerna kommer vara mörkblå och sedan vit spets i mitten fördraget så det blir lite insynsskyddat.
Vi håller på att renovera hemma så allt är inte klart.

Samma.

Stor säng, stort tv-bord med stor tv inkl diverse högtalare o dyl, kombinerat med att tv-bordet (på andra sidan) är lådor för förvarning. 3 stora garderober, fotölj, fluffig matta, en annan typ av förvaring med öppna 'lådor' där diverse saker finns, plus ett akvarium ovanpå. Stor kaninbur och sen massa tavlor, kalendrar, lampor, blommor osv samt spegel.

Hur många kvadrat har du?

Nya lägenheten är på 51 kvadrat. Skönt i jämförelse med den gamla som var på ca 37 kvadrat.

Hur långt bort bor resten av din familj? (Föräldrar och syskon)

En bror 15 mil bort, en annan bror 25 mil bort, pappa 25 mil bort, mamma och två systrar 60 mil bort.

Plockar du ögonbrynen?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 358
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
81 82 83
Svar
1 654
· Visningar
51 097
Senast: Lyan
·
Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
796
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 188
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka