Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Började med en härlig sovmorgon (tillsammans med bästa perosnen!!) sen blev det utbildning på jobbet och nu några timmars jobb..

Samma

Jag har jobbat, gått promenader med hunden och grejat med hästarna hemma :)

Gillar du friterade räkor?

Haremsbyxor eller vad det heter. Fyfan! :banghead: Och rent generellt när tjocka människor har alldeles opassande kläder, ofta för tajta eller fel passform.

Vad gör du just nu?

Morgonrutinen: kolla mejl, facebook, bloggar och sist men inte minst bukefalos :D Sen ska det pluggas....

Samma

Ligger i sängen och surfar här. Men är väl tänkt jag ska kliva upp nu.

Vilken linje gick/går du på gymnasiet?

Gick 1år på IV-programmet, 1 år Barn & Fritid och 1½ år Naturbruk inriktning Trav sedan hoppade jag av gymnasiet.
(Har dock gått Fotografi utbildning på en folkhögskola och sedan Komvux och Bageri & Konditori genom Komvux med :angel:)

Samma

Har redan två barn men sonens namn kom jag på typ efter halva graviditeten och tösens namn bestämdes samma dag som jag fick veta att jag var gravid med sonen. Skulle han varit en flicka hade han fått heta det. Men så kom hon två år senare. Blir det en tredje så har jag ett andranamn klart om det blir en flicka. Och några idéer om övriga namn för båda könen.

Hur gammal är du?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 358
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
82 83 84
Svar
1 665
· Visningar
51 259
Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
796
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 188
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka