Frågelek nr 4

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare em76
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 119
  • Visningar Visningar 74 919
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Började med en härlig sovmorgon (tillsammans med bästa perosnen!!) sen blev det utbildning på jobbet och nu några timmars jobb..

Samma

Jag har jobbat, gått promenader med hunden och grejat med hästarna hemma :)

Gillar du friterade räkor?

Haremsbyxor eller vad det heter. Fyfan! :banghead: Och rent generellt när tjocka människor har alldeles opassande kläder, ofta för tajta eller fel passform.

Vad gör du just nu?

Morgonrutinen: kolla mejl, facebook, bloggar och sist men inte minst bukefalos :D Sen ska det pluggas....

Samma

Ligger i sängen och surfar här. Men är väl tänkt jag ska kliva upp nu.

Vilken linje gick/går du på gymnasiet?

Gick 1år på IV-programmet, 1 år Barn & Fritid och 1½ år Naturbruk inriktning Trav sedan hoppade jag av gymnasiet.
(Har dock gått Fotografi utbildning på en folkhögskola och sedan Komvux och Bageri & Konditori genom Komvux med :angel:)

Samma

Har redan två barn men sonens namn kom jag på typ efter halva graviditeten och tösens namn bestämdes samma dag som jag fick veta att jag var gravid med sonen. Skulle han varit en flicka hade han fått heta det. Men så kom hon två år senare. Blir det en tredje så har jag ett andranamn klart om det blir en flicka. Och några idéer om övriga namn för båda könen.

Hur gammal är du?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
784
Senast: Guldaskig
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 228
Senast: Halcyon
·
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 747
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka