Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

valdine! funderar på att lägga till de som ett mellannamn:)

vad ska du göra resten av sommaren?

Längtar till min semester vecka 32 och 33 då jag och sambon ska göra en liten roadtrip, bla en helg i Stockholm. Annars har jag inte så mycket mer planer än att träna,jobba,sola och bada.

Hur många gånger har du badat i år?

Vet inte riktigt men funderar på stekt potatis med prinskorv och ett stekt ägg till det. Är godare än det låter.

Hur många tavlor har du hemma?

Jag har typ 3 tavlor uppe på väggarna som är mina, och några till som ska upp. Resten av familjen har några till.

Vilken är din favoritfrukt?

Banan, för det går att kombinera den med så mycket.

Har du det städat hemma just nu?

stranden vid fint väder, träffa killen, träffa en annan killkompis, rida hästen. Det är planerat helt säkert iaf. :)

är du lycklig?

För stunden - ja!
Annars i det stora hela - njae..

Vad gjorde du innan du kollade här?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 356
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
81 82 83
Svar
1 654
· Visningar
51 053
Senast: Lyan
·
Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
796
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 186
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Inkorsningsmetod
  • Sopsortera kattsand?