Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Fil, två knäckemackor med leverpastej och ett glas proviva.

Har du haft semester i år?

Nej, men på onsdag nästa vecka så börjar den äntligen :)

Vem pratade du sist med?

Enligt våra anteckningar kan du förlänga ditt Telenor abonnemang denna månad och passa på att byta mobil. Välkommen till Phone House

samma

Förhoppningsvis i stallet. Måste bara få lite energi först. Segare än tuggummi idag.

Vad ska du hitta på för något idag?

Åka till en kompis (som är bortrest) och hämta min cykel som jag lämnade hos henne. Sen ska jag plocka hallon och fixa allt inför morgondagen så det bär av mot skåneland!

Samma

På förmiddagen ska jag ta det lugnt, gå en promenad. På eftermiddag/kväll är det jobb som gäller.

Samma

Åka båt, om det är tillräckligt mycket vatten i sjön. Grilla.

Samma

Ut och käka lunch, packa och planera inför helgen, ringa morföräldrarna.

Vart flög du senast?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 358
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
81 82 83
Svar
1 654
· Visningar
51 083
Senast: Lyan
·
Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
796
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 186
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka