Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

12 september

(du fyller på samma dag som min dotter :) )

Vilken gröt gillar du bäst?

Kul!:D Hör så sällan att personer har födelsedag samma dag som vad jag har!:D

Mannagrynsgröt!

Samma

Inte vad jag vet eller vad jag har kollat upp, men har märkt av lite snuva nu under våren så kanske dags och gå och kolla?

Samma

Hittade några gamla videor från gymnasiet som fick mig att bli alldeles varm om hjärtat½:love:

Samma

Att vädret är helt underbart, 20 grader här och jag hoppas det blir ännu bättre imorgon. Har saknat solen.

Har du något speciellt som du skulle vilja göra, typ simma med hajar, hoppa bungyjump m.m?

Ja massor men kommer inte på något mer än att åka på safari i typ Australien/Afrika :p

Samma fråga :)

Dyka med vithaj
Rida i Grand Canyon
Fota en flock vilda aror i Amazonas
Hoppa fallskärm
med mera, med mera ;)

Samma

Åka på safari i Afrika, besöka Brasilien igen, roadtrip i USA och våga gå längst upp i eiffeltornet.

Äter du kladdkaka med eller utan grädde?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 434
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 661
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 851
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 001
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridkjol
  • Ringkota, operation!?