Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Körkort, ett svenskt och ett tyskt bankkort, försäkringskort och ett kort från en ridsportaffär. Tror det var det.

Samma

Äger ingen plånbok, kör på korthållare istället. I den har jag:
Körkort, ica-kort, bankkort, bibliotekskort, gymkort, "läns-sjukhuskort" och.....nåt kort till tror jag.

Samma

Körkort, Volvo tankkort, 2 visakort, 1 guld visa kreditkort, Ikea familykort, Ikea handlakort, Ikea presentkort, självscannining willys och city gross, 1 kreditkort mastercard, 1 espressokort, 2 Lisebergskort, 1 BR klubbkort, 1 polarn och pyretkort och ett H&M kort.

Behöver definitivt inga fler och då är inte ens alla jag har i, dom får inte plats :D

Vad äter du helst till frukost?

Fil och flingor med frystorkade jordgubbar, 2 hårda mackor med skinkost och orange paprika, kopp kaffe med lite mjölk.

Samma

Det växlar här med. Men gillar turkisk yoghurt + keso/kvarg med vaniljpulver med nötter, bär och fröer ovanpå. Ägg till det också. Och kaffe! Har jag tid är omelett sjukt gott också. Eller äggröra. Ägg av alla dess slag helt enkelt!

samma

Helst äter jag nog en riktig frukost med mackor med goda pålägg och juice, dessvärre består mina frukostar oftast av lite yoghurt och ett glas vatten :D

Vad är ditt nästa dröminköp i klädväg?

Jag är sugen på att köpa en skinnjacka, hittade en snygg idag men 2600 spänn känns lite sådär. Hade tänkt mig någon tusing mindre men den kanske är värd priset ändå...

samma

Ska på fotbollsmatch ikväll (och hylla Ivan Turina), sen blir det jobb, stallet och träffa kompisarna. Ska även gå på riskettankurs i veckan.

Samma

Imorgon ska vi förhoppninsgvis grilla med pv:s syster o hennes familj. På onsdag öppnar Röda Korset här i stan sina, nya större lokaler, en kul grej, tycker jag =P. Sen har jag inga fler planer^^.

Vill du ha barn? (och om du redan har barn, vill du ha fler?)

//r

Bara dammråttor (elefanter?) under sängen just nu.. :P

Om du fick en resa, vart skulle du då åka?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 434
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 743
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 852
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 033
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka