Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Länsförsäkringar.

Ändrar, jag var ju så seg.

Min favoritfrukt vet jag faktiskt inte vilken det är... men jag gillar äpplen...

Hur mycket pengar har du spenderat idag?

//r

Hahaha, det var en spännande frukt må jag säga! ;)

Jag spenderade ca 300 kr på veckohandling, men annars inget.

Kör min fråga igen: Vilken är din favoritfrukt?

Mycket :crazy: Har köpt trädgårdsmöbler, flera hundra liter planteringsjord, X antal växter till rabatterna och så har vi storhandlat mat. Visserligen betalar sambon hälften men det blir ändå en ansenlig summa...

Samma

Mineur: Haha ja jag vet, blev de för jag ätit mycket äpple på sistone, men jag gillar t ex avokado och passionsfrukt också, lite mer spännande iaf kanske^^

Imorgon ska jag gå på en stor loppis som ordnas här varje år, brukar va proppat med folk och skitbra priser, ska bli roligt!

Sparar du dina kvitton?

//r

Nämen gud, nu blev det ju jättetokigt här ju! Jag hann inte se din ändring innan jag svarade, så när jag skrev att det var en spännande frukt så syftade jag på "Länsförsäkringar". Jag var alltså inte spydig eller ironisk åt ditt äpple-gillande, vill bara klargöra det haha!

Nu svarar jag på kvittofrågan: Sparar kvittona till "stora" och viktiga saker såsom skor, elektriska prylar, möbler och sådär. Dock inte om jag köper t.ex. ett linne på H&M eller så.

Har du något ord/uttryck som du använder särskilt ofta i tal eller skrift?

Haha, okej då är jag med. Det är ingen fara, jag tog inte alls illa upp på nåt sätt.

Hmm, jag säger "värsta" väldigt ofta, det är nog det isf...

Har du ett bibliotekskort (eller flera) ?

(Gud så seg jag är, var ju tur de va samma fråga igen^^)

//r

Två - på olika bibliotek ;)! (Jag bor nästan där ^^)

Ny fråga var det ja...

Vad (om något) läser du nu (alltså inte i just denna stund utan mer allmänt, vilken bok just nu)?

Tyvärr ingen bok alls....eller jag brukar lyssna på "Jag är Zlatan Ibrahimović" när jag är ute och går eller liknande :p
Vill gärna ha tips på någon deckare (Typ Camilla Läckberg):angel: ;)

Vad ska du göra nu?

Just nu ska jag bara ta det lugnt! Precis kommit hem från renoveringen och tagit en dusch. Denna dagen har gått i ett så nu är jag slut.
Kanske blir det en kvällssmörgås innan sängen.

Om du hade häst, vad väljer du-box eller lösdrift?

Vill gärna ha tips på någon deckare (Typ Camilla Läckberg):angel: ;)

Anna Janssons böcker (speciellt "Inte ens det förflutna" och "Drömmen förde dig vilse") är bra och härligt beroendeframkallande tycker jag, och så även Mons Kallentofts årstidsdeckare ("Höstoffer", "Midvinterblod" osv). Bra språk men ändå lättläst liksom! Gillar Nora Roberts också. :)

Jag har aldrig testat det där med lösdrift, men hade nog gjort det om jag skaffade häst nu även om jag inte har något emot "vanligt" stall heller.

Vad har du för dator?

Anna Janssons böcker (speciellt "Inte ens det förflutna" och "Drömmen förde dig vilse") är bra och härligt beroendeframkallande tycker jag, och så även Mons Kallentofts årstidsdeckare ("Höstoffer", "Midvinterblod" osv). Bra språk men ändå lättläst liksom! Gillar Nora Roberts också. :)

Tackar för tipsen :) trodde inte att jag skulle få några :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 434
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 770
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 852
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 039
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Annonsera mera hundar 2
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈