Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Nej tänkte jag säga men jo förresten...lite sömnig är jag, har ont i huvudet med :(

Kollar du på hockey-VM?

Just nu sitter jag här o kollar runt lite, det viktiga, o varvar ner. Jobbat idag, kom hem strax före 21, ätit middag o efterrätt med pv o sett början på en film o så nu gick pv nyss o la sig. Ska väl lägga mig jag med sen snart.

Ifall du hade massa morötter hemma, vad hade du gjort med dem?

//r

Har massa morötter i kylen just nu faktiskt :p blir väl "tilltugg" till nån maträtt ;) hehe

Har du druckit läsk idag?

Jag hade en massa morötter hemma innan idag men dom tog jag med till hästen. Annars hade jag gjort ungsstekta rotfrukter till middag.

Har du gjort något i ditt liv som du ångrar väldigt mycket?

Ja. Sedan försöker jag inte gräma mig för mycket över det förflutna. Men det finns ett par saker jag verkligen inte skulle upprepa om jag fick leva om livet.

Är du trött?

Ja, fast mer på livet än trött pga att timmen är sen.

Om du hittade en lampa med en ande i, vad skulle dina 3 önskningar bli då?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 439
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 855
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 852
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 048
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Bra gårds och stallhund