Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Att min lillebror fortfarande hade levt.

Att mina kusin-barns pappa fortfarande hade levt.

Sen har jag ingen mer önskning.

Tack för svaren på morotsfrågan förresten :)

Tycker du om att gå på loppis?

//r

Nu på morgonen har jag varit och tittat på dressyrtävling, nu tänkte jag städa på balkongen, sen ska jag redigera bilder från dressyren, sen ska jag nog bara lata mig :)

Samma

Idag städar jag i städskåpet:p

Just nu har jag lunch-rast:d:p

har du några plagg i din garderob som du aldrig använder, men som du ändå inte kan komma dig för att skänka bort/kasta/sälja?

//r

Ja =P Försöker att inte ha så mycket kläder/prylar jag inte använder, men vissa plagg överlever ändå rensning efter rensning^^

Har du använt solkräm i år?

//r

Troligtvis äter jag en massa skräp. Det är ju det jag är bäst på att fördriva tråktid med.

Vilken färg har dina underkläder idag?

Imorgon ska jag åka till en byggaffär och lämna tillbaka överflödiga saker som blivit över nu i husrenoveringen och sedan ska jag till stallet en kort sväng och hälsa på hästen som släpptes på bete nu ikväll och se så han lever. Misstänker han inte vill in imorgon av någon konstig anledning..

Vilken bank har du?

Du hann före så fortsätter på din.

Kanske, vet inte vad som går på tv än.

samma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 434
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 770
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 852
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 039
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka