Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Galapagosöarna eller USA (jag menar får man en resa är det väl lika bra att åka nånstans som är så pass långt bort att jag inte har råd att betala det själv? :p )

Vilken är din favoritstad i Sverige?

Har inte varit i så överdrivet många. Men Paris är fint samt Rom. Har fått för mig att Berlin är otroligt fint, men jag vet inte har aldrig varit där. London är ju alltid London också.

Samma fast i sverige!

Svårt, vet inte om jag egentligen har någon! I Göteborg har jag fina minnen i alla fall!

Samma

Här blev det visst Sibylla (fick nåt reklamerbjudande som vi nyttjade) :p

Längtar du efter något just nu? :)

Japp det gör jag :) Vill åka tillbaka till stallet för var bara där en snabbis idag då hästen precis kommit ut på bete. Tänkte han kunde få gå och äta några dagar, men själv får jag abstinens av det så plockar in honom imorgon och borstar lite.

Gillar du vattenmelon?

Hormonspiral.

(Got2be, det gjorde inte så värst ont att sätta in den faktiskt. I typ 5 sekunder bara som stark mensvärk)

Blir du lätt brun på sommaren?

(Matmissbrukaren: Det låter ju bra!:) Har dock läst om andra som har extrema smärtor! Buhu!:(.. Nåja, vi får se)

Inte överdrivet, men normalt tror jag:) I alla fall om mage, armar och ansikte. Benen är dock inte lika enkla...

Samma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 434
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 663
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 852
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 001
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Uppdateringstråd 30
  • Luktar gnagare?