Fortsättning på bildtråden II

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare pepp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 266 840
Status
Stängd för vidare inlägg.
DET HÄR HÄNDE IDAG! :rage: Fattar ni hur besviken man blir när man gått och laddat upp för en semla hela dagen, för att sätta lite guldkant på slutet av en riktigt vidrig vecka, tar en tugga och möts av... rönnbärssylt :arghh::arghh::arghh: Som tur är har jag max 300 meter till bageriet, så imorgon tänker jag gå dit och få revansch (förhoppningsvis gratis).

Alltså rönnbärssylt - har aldrig ens hört talas om det, hur smakade det??

received_1277867835943264.webp

Härligt! Ser stabilt ut ändå 😊 Vart åker du?

Mvh Miks
Tack, det var hur härligt som helst, jag kan inte ens komma på när jag hade en så fantastisk dag sist! Finns filmbevis på att det var allt annat än stabilt under förmiddagen, men framåt slutet på dagen började det faktiskt kännas rätt bra. Jag var i Romme över dagen bara (tyvärr, just nu vill jag bara ut och åka igen, men misstänker att jag kanske kommer känna annorlunda imorgon :D )

Tack, det var hur härligt som helst, jag kan inte ens komma på när jag hade en så fantastisk dag sist! Finns filmbevis på att det var allt annat än stabilt under förmiddagen, men framåt slutet på dagen började det faktiskt kännas rätt bra. Jag var i Romme över dagen bara (tyvärr, just nu vill jag bara ut och åka igen, men misstänker att jag kanske kommer känna annorlunda imorgon :D )
Härligt! Romme är fint!
Räkna med träningsvärk 😅
Mvh Miks

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 528
Senast: Lyan
·
Tjatter Varför är mytomaner alltid sensationella i sina berättelser? Varför "duger" det aldrig med små lögner? eller är det bara jag som i min... 2
Svar
39
· Visningar
2 870
Senast: Otherside
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
100 308
Senast: Mineur
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 607
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka