Så härlig bild!Visa bifogad fil 115192
In a better mood
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så härlig bild!Visa bifogad fil 115192
In a better mood
Tack så mycketOj vilken snygg övergång på färgen i håret @Lyan
Så fint.Utsläppt hår för en gångs skull
Visa bifogad fil 115837
Tack Jag hoppas att det slutar vara så elektriskt snart så jag kan ha det utsläppt även när det är helt torrt för som det är nu så ligger det klistrat mot kinderna bara jag drar handen igenom detSå fint.
Jättefint!Gillar mitt hår faktiskt! Inte varit hos frissan på säkert drygt 2 år Varken färgar eller stylar det på nåt sätt så det är helt naturligt.
Visa bifogad fil 115938
Jättefint!
Trodde det var som att cykla, något man aldrig glömmer hur man gör?En fantastiskt fin kväll då det med all önskad tydlighet uppdagades att jag helt har glömt bort hur man gungar. Maken höll på att krevera av skratt när han såg hur jag kämpade för att få åtminstone lite fart på gungjäkeln
Visa bifogad fil 115978
Det trodde jag också, men jag fick verkligen inte till det! Hur löjligt som helst! Enligt maken berodde det på att jag delade upp rörelsen för mycket, ben först och sen överkropp istället för att komma in i ett Flow. Jag kanske hade lyckats om jag stannat kvar och försökt en stund till, men jag kände att det räckte med "public humiliation" därTrodde det var som att cykla, något man aldrig glömmer hur man gör?
Nej men inte alls dödligt avundsjukEn fantastiskt fin kväll då det med all önskad tydlighet uppdagades att jag helt har glömt bort hur man gungar. Maken höll på att krevera av skratt när han såg hur jag kämpade för att få åtminstone lite fart på gungjäkeln
Visa bifogad fil 115978