Äsch! Jag målade mina gamla glasögon med nagellack så det är bara att färga påHa, ha, Ja. Så nu får jag behålla den här färgen så länge brillsen håller .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch! Jag målade mina gamla glasögon med nagellack så det är bara att färga påHa, ha, Ja. Så nu får jag behålla den här färgen så länge brillsen håller .
Tack för tipset .Äsch! Jag målade mina gamla glasögon med nagellack så det är bara att färga på
Tack blir det rosa med?@Nepenthe Vad fint, det passar dig verkligen! Kan inte bärga mig tills det blir min tur att färga om.
Visa bifogad fil 117717
Tack blir det rosa med?
Jag har även lite peach i ibland
Jag och min alldeles färska lilla systerdotter som föddes igår
Tack!Grattis moster!
Vem är det du har på skenbenet? Ser vagt bekant ut men kan verkligen inte placera det... (sen kan det ju såklart vara typ din farfar och hur ska jag veta vem det är )
Vem är det du har på skenbenet? Ser vagt bekant ut men kan verkligen inte placera det... (sen kan det ju såklart vara typ din farfar och hur ska jag veta vem det är )
Omg I love it! Hade nog aldrig reflekterat över snusket om du inte sagt nått och det är bästa sortens snusk juDet är Lars, han är lite snuskig
Visa bifogad fil 117858
Du har så jäbla snygga ben!Det är Lars, han är lite snuskig
Visa bifogad fil 117858