Pojkvännen brukar också få ananasfrilla och varje gång tänker jag på 4:40 i dennaSom en ananas
Visa bifogad fil 116844
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pojkvännen brukar också få ananasfrilla och varje gång tänker jag på 4:40 i dennaSom en ananas
Visa bifogad fil 116844
... och såhär såg det ut typ 2 sekunder senare, när en fågel flög förbi och bajsade på makens axel medan han fotade Det här är mitt "jag tycker synd om dig men vill också skratta jättejättemycket just nu"-ansikte
Visa bifogad fil 117016
Vilken härlig färg det är på dina brillor!På ”äventyr”. Jag ska hjälpa pojkvännen att bygga lite möbler och så ska vi äta på brorsans pizzeria. Tur bror inte bor i min stad för annars hade det blivit pizza flera gånger i veckan
Visa bifogad fil 117263
Tack Valde dem för de var billiga och lila och jag är både förvånad och glad över att jag faktiskt inte hatar dem så mycket som jag trodde att jag skulle göraVilken härlig färg det är på dina brillor!
Underbara vackra människa
Underbara vackra människa
Du menar badbollen? känner mig inte vidare snygg eller fantastisk just nu.Ah men durå!
Matchar håret perfekt!Jag har fått (eller fått och fått, de var svindyra...) mina första glasögon.
Visa bifogad fil 117503
Ha, ha, Ja. Så nu får jag behålla den här färgen så länge brillsen håller .Matchar håret perfekt!