Fick du inte med dig en spruta så du kan spola rent själv?Hon har ett hål ända upp till noshålan. Bara en tunn "vägg" i mellan. Vi får hoppas att det läker bra så hon inte får en stor fistelgång
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick du inte med dig en spruta så du kan spola rent själv?Hon har ett hål ända upp till noshålan. Bara en tunn "vägg" i mellan. Vi får hoppas att det läker bra så hon inte får en stor fistelgång
JappFick du inte med dig en spruta så du kan spola rent själv?
Valpen väger nu 19,6 kg som 4 månader och två veckor. Tänk om han blir lika enorm som sin halvmorbror på 43 kg
Han kanske vill komma hit på lite ombyte? Här är det fullt med vildsvin och rådjur, huliganen får inte jaga och taxfröken tog ett rådjur och drev det så långt längs med vägen hon kunde, jag hann i kapp henne med bilen innan hon tröttnade och gick ut på vägen. Jag som inte ens var med ute och jagade utan bara skjutsade dottern. Men det var ju bra att jag satt i bilen och kunde trycka på lite. Hon är hemsk med att gå rakt ut på vägen så fort hon släpper, det är alltid panik när hon driver längs med vägarna. Huliganen har alltid varit klockren i sina återgångar så har han inte korsat vägen på drev så gör han inte det på återgången heller.Otis har jagat katastrofdåligt i år, men när jag och pappa uppgivet började prata om vem man kunde ge bort honom till så stack han iväg och hittade gris som han körde för fullt i 25 min, precis som att han hörde vad vi pratade om, haha. Lille vännen
Han kanske vill komma hit på lite ombyte? Här är det fullt med vildsvin och rådjur, huliganen får inte jaga och taxfröken tog ett rådjur och drev det så långt längs med vägen hon kunde, jag hann i kapp henne med bilen innan hon tröttnade och gick ut på vägen. Jag som inte ens var med ute och jagade utan bara skjutsade dottern. Men det var ju bra att jag satt i bilen och kunde trycka på lite. Hon är hemsk med att gå rakt ut på vägen så fort hon släpper, det är alltid panik när hon driver längs med vägarna. Huliganen har alltid varit klockren i sina återgångar så har han inte korsat vägen på drev så gör han inte det på återgången heller.
Huliganen gillar alla, det är andra som tycker att han är skitdryg! Taxfröken är nog den som är svårast att övertyga, men håller de bara avstånd när hon morrar så går de flesta hundar bra! Men det är snart dags att ta ett beslut med huliganen, det har dykt upp nya knölar.Haha, ja, kanske det?
Om han bara kan hålla sams med huliganen
Skämt å sido, men andra hundar brukar ha svårt för Otis eftersom han har ett lite speciellt kroppspråk...
Fy så otäckt Avskyr när de lärt sig att springa på väg!
Mina har, pepparpeppar, alltid haft bra återgångar. Det är så mycket bättre för mattehjärtat
Åh vad jobbigt det blev, jag ha
Huliganen gillar alla, det är andra som tycker att han är skitdryg! Taxfröken är nog den som är svårast att övertyga, men håller de bara avstånd när hon morrar så går de flesta hundar bra! Men det är snart dags att ta ett beslut med huliganen, det har dykt upp nya knölar.
På med kläder och gå ut ändå, så kanske han inser att det är skönt att ligga och vila inomhus efter detJag har en förtvivlad hund, det snöar och blåser här så han ligger bredvid mig i vardagsrummet. Han gillar inte att vara inne så mycket, men vädret som vi har idag passar inte honom så han gör som katterna ;går till dörren och gnäller, tittar ut på snön och sen vänder inåt igen.
På med kläder och gå ut ändå, så kanske han inser att det är skönt att ligga och vila inomhus efter det
Skulle min äldsta tik få bestämma när hon skulle gå ut, då hade hon gått på låda inomhus från september till slutet av april. Vi kom precis in från en 2 timmar långpromenad och när vi väl började närma oss skogen, då kom hon på att det var ganska fint att vara ute ändå. Det gick dock väldigt(!) mycket snabbare på vägen hem jämfört med på vägen mot skogen Dubbla täcken fick hon ha också, för att inte frysa.
Ååååh, jag har ältat och tänkt och har väl i princip landat i att kastrera Billy under vintern.
Han är åtta år.
Vardagsaspekten, hälsoaspekten och sportaspekten säger egentligen samma sak. Det är bara den irrationella matteaspekten som säger ”Tänk om han inte förlåter mig?”
Ååååh, jag har ältat och tänkt och har väl i princip landat i att kastrera Billy under vintern.
Han är åtta år.
Vardagsaspekten, hälsoaspekten och sportaspekten säger egentligen samma sak. Det är bara den irrationella matteaspekten som säger ”Tänk om han inte förlåter mig?”
Jag har grubblat lika dant med Skägget. Han är egentligen inget problem inakt och jag är emot slentianmässiga kastreringar. Men just Mamma Mus löp blir han jobbig (övriga tikar struntar han i).
Från hon går i höglöp och ca en vecka frammåt så har han blivit jobbigare för varje gång. Pip och gnäll dygnet runt och sist gång fick vi knappt sovit.
Så på onsdag ryker kulorna på honom!!